Re: Verdwenen meubels

door Disturbedgirl55
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Verdwenen meubels

★ Novice
Plaatsen van meubels en verdwijnen tijdens het plaatsen. Sims aan het koken kunnen ze vervolgens geen bord met eten pakken .
Bericht 1 van 11 (2.937 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sim reset ,interactie verdwijnt, objecten verdwijnen,..

EA SPORTS FC Team

Ik heb de berichten samengevoegd aangezien er meerdere mensen problemen melden met het verdwijnen van meubels en Sims die niet meer willen eten. 

 

Op het Engelse forum was er een oplossing gevonden: Verwijder cc sofas of verplaats de Sims familie naar een ander kavel en plaats ze weer terug. 

 

Als dat niet werkt, lees dan het onderstaande topic door:

 

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CC-RELATED-My-sims-won-t-eat/td-p/6408570

 

@xSushini @1988Chantal @Disturbedgirl55

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 8 van 11 (3.044 Weergaven)

Alle reacties

Re: Verdwenen meubels

@1988Chantal gaat dit over De Sims 4?

Heb je misschien custom content (CC) or mods geinstalleerd? Zou je eens zonder kunnen proberen?


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 11 (2.915 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verdwenen meubels

★ Novice

hallo

 

 

 

mijn vraag ging idd over sims 4.

omdat ik veel dingen heb gesprobeerd heb ik uiteindelijk alles verwijderd en het spel zonder mods gestart.

alles mods nagekeken en beetje bij beetje weer in het spel gevoegd.

tot zover gaat het goed en werkt het na behoren, alleen het gedeelte van meubels plaatsten helaas willen niet alle banken blijven staan.

voorheen zonder de nieuwe expansion pack van huisdieren werkte dit nog prima.

ik plaats de banken ga terug naar de wereld en vervolgens weer terug naar mijn gezin zeg maar en dan staat het er wel.

Bericht 3 van 11 (2.912 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verdwenen meubels

★ Novice

hallo

 

mijn vraag ging idd over sims 4.

omdat ik veel dingen heb gesprobeerd heb ik uiteindelijk alles verwijderd en het spel zonder mods gestart.

alles mods nagekeken en beetje bij beetje weer in het spel gevoegd.

tot zover gaat het goed en werkt het na behoren, alleen het gedeelte van meubels plaatsten helaas willen niet alle banken blijven staan.

voorheen zonder de nieuwe expansion pack van huisdieren werkte dit nog prima.

ik plaats de banken ga terug naar de wereld en vervolgens weer terug naar mijn gezin zeg maar en dan staat het er wel.

Bericht 4 van 11 (2.912 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verdwenen meubels

Dat is vervelend, om welke banken gaat het? Zou je misschien screenshots kunnen plaatsen?

 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 5 van 11 (2.910 Weergaven)

Re: Verdwenen meubels

★★★ Novice

ik heb hetzelfde probleem als ik meubelen plaats verdwijnen ze 

voorheen nooit geen last gehad 

Bericht 6 van 11 (2.902 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Sim reset ,interactie verdwijnt, objecten verdwijnen,..

[ Bewerkt ]
★ Novice

Sinds de laatste update van november 2017 kunnen mijn Sims bepaalde interacties niet meer uitvoeren.

Zo kunnen ze koken , maar wanneer ik ze wil laten eten worden ze precies 'gereset' en verdwijnt de interactie van het paneel.

Dit bv. ook met peuters (zet de peuters niet in de kinderstoel)  , peuters die met bepaalde objecten geen interactie doen (bv spelen met bepaald speelgoed)

Heb reeds mijn custom content en mods verwijderd gehad , maar dit veranderd niets..

 

Ook sinds de installatie van de Sims 4 honden en katten , verdwijnen sommige van mijn cc banken. Het zijn ook enkel de banken andere cc meubels werken prima.

Bericht 7 van 11 (2.841 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim reset ,interactie verdwijnt, objecten verdwijnen,..

EA SPORTS FC Team

Ik heb de berichten samengevoegd aangezien er meerdere mensen problemen melden met het verdwijnen van meubels en Sims die niet meer willen eten. 

 

Op het Engelse forum was er een oplossing gevonden: Verwijder cc sofas of verplaats de Sims familie naar een ander kavel en plaats ze weer terug. 

 

Als dat niet werkt, lees dan het onderstaande topic door:

 

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CC-RELATED-My-sims-won-t-eat/td-p/6408570

 

@xSushini @1988Chantal @Disturbedgirl55

Jason.png
Bericht 8 van 11 (3.045 Weergaven)

Re: Verdwenen meubels

★★★ Newbie

Hallo. Ik had een huis gebouwd een tijdje later wou ik terug spelen maar plots waren mijn cc van dit huis weg. 

Bericht 9 van 11 (2.541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verdwenen meubels

★★★ Newbie

Hallo. Ik had een huis gebouwd een tijdje later wou ik terug spelen maar plots waren mijn cc van dit huis weg. 

Bericht 10 van 11 (2.541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help