Re: Vechtende sims

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Vechtende sims

★★★ Novice

hallo simmers , een bekend probleem die maar niet opgelost geraakt ...

 

ik heb een restaurant en nooit problemen gehad, maar na een laatste update  vechten de sims in mijn restaurant waardoor mijn winst om -500 staat  in plaats van +2.000

 

ik heb naar de buurtactieplannen gekeken waar alle stemborden staan op elke buurt en er is niets dat erop staat over buurt schermutselingen  dus er is een fout in het systeem

 

ik heb mijn sims4 en alle uitbreidingen 2X herstelt maar het probleem blijft er

 

volgens mij is er een serieuze fout in het systeem

 

iemand die dit ook heeft of  had ?   

 

Bericht 1 van 8 (516 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vechtende sims

[ Bewerkt ]
Champion

@rover1005 Als je denkt dat het echt een bug is en je wilt dat er naar wordt gekeken zal je het als zodanig moeten melden. Dat kan hier maar, dat kan ook op de Engelstalige forumpagina: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs . Daar is voor het melden van een bug een heel schema gemaakt met vragen die je kunt invullen om meer duidelijkheid te geven over jouw probleem.

 

Er is in jouw geval mogelijk een workaround te bedenken. Zorg ervoor dat je ook een brievenbus plaatst op de kavel van jouw restaurant. Met de cheat codes aan kan je dan kijken of er Buurt Actie Plannen actief zijn in jouw restaurantbuurt en ook welke. Waarschijnlijk is er toch ergens in de buurt van jouw restaurant een Buurt Actie Plan actief. Deze kan je eventueel herroepen door met 'de shift klik' op de brievenbus te klikken en te zoeken naar het buurtactieplan dat je wilt verwijderen. Na verwijdering kan je met dezelfde cheat een ander Buurt Actie Plan activeren.

 

Laat even weten of het hiermee lukt, anders kijk ik even verder.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (508 Weergaven)

Re: Vechtende sims

★★★ Novice

ooh je kunt idd met de brievenbus veranderen   hartstikke bedankt ! =D

Bericht 3 van 8 (494 Weergaven)

Re: Vechtende sims

Champion
@rover1005 graag gedaan!

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (491 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vechtende sims

★★★ Novice

bedankt :-)  ja dat was ervoor nog niet dacht ik ...

Bericht 5 van 8 (476 Weergaven)

Re: Vechtende sims

Champion

@rover1005 De cheat was er vanaf het begin maar er was niet veel bekendheid aan gegeven. Het plaatsen van een brievenbus op openbare kavels is altijd mogelijk geweest en maakt het cheaten een stuk gemakkelijker. Cheats maken trouwens een wezenlijk onderdeel uit van De Sims; al vanaf het begin. Als je wilt, kan je ook een community board plaatsen op elke kavel er ontstaan dan nog meer spelmogelijkheden. Ik zorg ervoor dat ieder park er een heeft dan kan ik ook nog eens wisselen in de publieke ruimte.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (474 Weergaven)

Re: Vechtende sims

Community Manager (retired)

@Trismagistos @rover1005 ,

 

Ik gebruik echt nooit cheats *kuch*motherlode*kuch* ... 


Veel speelplezier en bedankt voor het extra inzicht @Trismagistos ! 

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 8 (471 Weergaven)

Re: Vechtende sims

[ Bewerkt ]
Champion

Motherlode is zo 2020 @EA_Neil Gewoon een beetje tuinieren met een paar geldboompjes levert veel meer op  💰💰💰. Trouwens waarom zou je; na 9.999.999 telt het toch niet verder. Maar ik zal maar niet te veel verklappen. Druppelsgewijs en hier en daar een tipje van de sluier oplichten dan blijft het leuk voor iedereen!

 

Veel plezier met spelen. 😎

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (470 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help