Re: Vastloperij

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Vastloperij

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

hallo, 

ik ben Rosita. Ik heb de Sims 4 voor  kerst gekregen en ben (was) er heel blij mee. Sinds gisteren eigenlijk niet meer. Ik heb op de volgende site dingen gedownload: The Sims Resource. Ik had in een filmpje op youtube van BokadoSims gezien, waarin ze uitlegde op welke site zij download en hoe. Ze zei dat het een betrouwbare site is en geloofde haar. (Ze is een grote youtuber). Ik heb ongeveer 1 tot 2 weken geleden ook dingen gedownload voor de sims4. Tot gisteren ging dat goed. Want ik had een heel erg mooi poppetje gemaakt met mooi haar en mooie kleding. Gisteravond wou ik weer de sims4 spelen en toen ging ik naar Origin, (waar ik het spel altijd opstart) en toen moest hij een soort van een kleine update doen ofzo. Er stond iets van: Sims 4 controleren. Dus ik dacht o, dat zal wel goed zijn, ik kan zo weer verder. Dus ik even wachten 5 minuten. En toen wou ik de sims4 opstarten en dan loopt hij opeens vast. Ik een paar keer opnieuw proberen op te starten. En de compuer uitschakelen en daar aanzetten. En toen deed hij het nog niet. Nou, zo heb ik het nog wel een paar keer opnieuw gedaan en niet opgegeven. En opeens deed hij het weer. Nu denk je misschien: o, gelukkig hij doet het weer, wat fijn! Maar nee, mijn poppetje was helemaal kaal en had geen kleding meer aan. Al mijn gedownloade dingen waren weg. Ik was heel verdrietig en wist niet wat ik moet doen. Dus ik maar doorspelen en geprobeerd mijn sim aan te passen. Dus ik klik op sim aanpassen. En wordt doorgestuurd naar: Een sim  aanpassen. Ik klikte op het haar en mijn haarstyle was weg. Vervolgens drukte ik op de kleding en ook dat was weg. ik baalde er zo erg van. Ik kon het niet geloven en was helamaal in shock.  Dus ik ging de Sims 4 weer afsluiten en ging ik weer naar de site The Sims Resource, waar je van allerlei kleding, schoenen, haarkapsels, assecoires, sims etc. kan downlaoden. Dus ik ging al die spulletjes weer opzoeken en opnieuw downloaden. En verder nog een paar dingetjes erbij die ik leuk en mooi vond. Zo heb ik ongeveer bijna 20 dingen gedownload in totaal. Dus ik wou weer naar de sims 4 het spel teruggaan. En liep hij weer vast. Na een tijdje deed hij het weer en ging ik weer naar Sim Aanpassen. Toen zag ik dat de kleding die ik weer opnieuw had gedownload en de nieuw paar dingetjes er weer niet waren. Weer was ik heel erg verdrietig. En sloot ik de sims maar af. Later in de avond wou ik toch maar weer gaan spelen en deed hij het weer niet. Nou, weer een paar keer proberen en na een lange tijd gaf ik het maar op. Ik dacht echt: Wat een rot spel, waarom heb ik dit nou voor kerst gevraagd. Ik had wat veel beters kunnen hebben voor dit geld. En vandaag heb ik het maar weer gebrobeerd en lukte het weer niet. Ik heb het elke 10 minuetn ofzo telkens weer geprobeerd en lukte het weer niet. Ik was het dit keer echt heel erg zat en heb uiteindelijk mijn vader er maar bijgehaald, hoor. Mijn vader heeft hem ook een paar keer opniew opgestard en de sims 4 aangeklikt. Telkens als ik het ptobeerde bleef ie op het sims tm 4 logo hngen en bewoog hij niet meer. Toen mijn vader het een uur ongeveeer geleden had geprobeerd, kwam die verder dan dat logo. HIj bleef wel een paar seconden hangen (meer dan normaal) maar wel verder dan dat normaal. En na dat logo heb j e dat gekke, groene ding wat boven iemands hoofd staat of hangt. En staat er onderin een tekst met tips bijv. maak cupcakes met een cupcakefabriek. Of druk op f4 op de galerij te openen. Nou, dat soort dingen tsaan er dan. En normaal gesproken staat dat scherm er maar ongeveer iets van 10 tot 20 seconen op. Maar dit keerd duurde dit echt een paar minuten. Ik heb zeker wel meer dan 5 minuten met onnodigen hoop zitten wachten. Ik geef het nu maar op, ik heb alles geprobeerd en heb er uitgehaald dat ik het waarschijnlijk nooit meer kan spelen. IK ben heel erg verdrietig en heel woedend. Kunt jullie me alsjeblieft nog helepn? Ik heb echt van alles geprobeerd en had juist zo veel plezier in de sims 4. Ik vind dit echt helemaal totaal niet leuk. Ik hoop zo erg dat er nog iets is wat mij kan helpen. Bedankt.

 

Met vriendelijke groeten: Rosita

Bericht 1 van 2 (875 Weergaven)
Highlighted

Re: Vastloperij

EA SPORTS FC Team

Hey @Rositor en welkom op het forum!

 

Ik heb net je bericht volledig doorgelezen en zo te zien ervaar je enkele problemen met mods die je hebt gedownload voor De Sims 4. 

 

De mods op The Sims Resource worden gemaakt door andere spelers en soms kan er weleens een foutje in zitten, waardoor je de problemen krijgt die jij nu hebt. De manier waarop je dit kunt oplossen is door de mods voor De Sims 4 te verwijderen.

 

Dit doe je door de map met alle mods erin te verwijderen en dat doe je op de volgende manier:

 

- Op jouw toetsenbord houd je de Window logo knop ingedrukt en klik je op de letter E

- Klik vervolgens op jouw gebruikersnaam

- Ga nu naar Electronic Arts > De Sims 4

- Hier heb je een map die Mods heet

- Verwijder alles in deze map om de mods te verwijderen

 

Je kunt nu weer De Sims 4 opstarten en als het goed is kan je weer verder spelen, helaas wel zonder de gedownloade dingen. Je kunt proberen om al die mods 1 voor 1 weer terug te zetten om te zien welke het probleem veroorzaken. Nier alle mods werken namelijk even goed.

 

Laat even weten of dit gelukt is Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (813 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help