Re: Vastlopen Personage

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vastlopen Personage

★★ Novice

Hallo!

 

Ik had een vraag, in mijn Sims 4 spel buggen alle personages, ze doen niets meer zelf, blijven net zo lang iets doen tot dat ik het wegdruk, ze blijven ook stil staan maar de tijd gaat gewoon door!

 

Ik denk dat ik weet hoe dit komt, mijn laptop viel namelijk uit met de sims nog aan alleen hoe kom ik hier vanaf?!

 

Met vriendelijke groet,

 

Lisa

Bericht 1 van 7 (1.207 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vastlopen Personage

EA SPORTS FC Team

Hallo @lisaxxxlisa!

 

Alle personages doen niets meer zelf na het uitvallen van de laptop? Dat hoort zeker niet te gebeuren!

 

Probeer eens De Sims 4 te repareren via Origin. Dit doe je door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor Repareren.

 

Laat even weten of dit geholpen heeft, we hebben ook nog andere oplossingen zoals een oudere savegame terugzetten of de mods te verwijderen, maar een simpele reparatie lost al heel veel problemen op. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (1.369 Weergaven)

Alle reacties

Re: Vastlopen Personage

EA SPORTS FC Team

Hallo @lisaxxxlisa!

 

Alle personages doen niets meer zelf na het uitvallen van de laptop? Dat hoort zeker niet te gebeuren!

 

Probeer eens De Sims 4 te repareren via Origin. Dit doe je door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor Repareren.

 

Laat even weten of dit geholpen heeft, we hebben ook nog andere oplossingen zoals een oudere savegame terugzetten of de mods te verwijderen, maar een simpele reparatie lost al heel veel problemen op. 

Jason.png
Bericht 2 van 7 (1.370 Weergaven)

Re: Vastlopen Personage

★★ Novice
Hoi Jason,

Ik heb de game gerepareerd en het werkte!
Iedereen doet weer goed zijn ding!

Dankjewel! <3
Bericht 3 van 7 (1.181 Weergaven)

Re: Vastlopen Personage

EA SPORTS FC Team

Gelukkig hebben we het op kunnen lossen zonder alle moeilijke stappen te doorlopen :eahigh_file:

 

Graag gedaan! <3

Jason.png
Bericht 4 van 7 (1.178 Weergaven)

Re: Vastlopen Personage

★★★ Newbie

Hoi,

 Ik heb hetzelfde probleem, mijn personages reageren niet meer op opdrachten. Ik heb de repareer optie toegepast echter zonder succes.

Wat nu te doen? Bijvoorbeeld reageert een personage niet op het eten geven van het kind waardoor nu het kind uit huis is geplaatst.

 

Graag je reactie. Alvast mijn dank

Bericht 5 van 7 (1.144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vastlopen Personage

★★★ Newbie
ik hoop dat je snel kunt reageren, de vader is nu inmiddels een plant ;-(
Bericht 6 van 7 (1.139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vastlopen Personage

EA SPORTS FC Team

In dat geval kan je De Sims 4 map hernoemen en het spel repareren. 

 

De instructies kan hiervoor zijn te vinden in het volgende topic:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png
Bericht 7 van 7 (1.125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help