Re: Uitbreidingspakket betaald maar blijft in behandeling.

door LikeyHere
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Uitbreidingspakket betaald maar blijft in behandeling.

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik had die foutmelding eerder ook zo maar nadat ik de pagina had afgesloten en opnieuw had opgestart gaf het weer aan dat mijn betaling in behandeling is. Wellicht dat je dat ook eens zou kunnen proberen? 

Bericht 11 van 17 (741 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket betaald maar blijft in behandeling.

★★★ Newbie

UPDATE! zojuist bevestiging gehad en kan gaan downloaden

Bericht 12 van 17 (734 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket betaald maar blijft in behandeling.

★★★ Newbie
@daniolle ik zie het ook net, top! kan ik vanavond lekker spelen Standard smile
Bericht 13 van 17 (727 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket betaald maar blijft in behandeling.

★★★★★ Expert
@Sakinesan,
Het verwerken van je bestellingen kan tot 36 uren duren, dus je zult gewoon moeten wachten.
Bedrijven zijn meestal in het weekend gesloten.
Indien er problemen zijn met de betalingsmethode, kan je een andere proberen, of later het nog eens proberen. Ook zou je contact kunnen opnemen met het bedrijf waaronder de gebruikte betalingsmethode valt.

Vanwege de feestdagen, kan het gewoon wat langer duren dan normaal.


@angiedaan,
Controleer of je bent aangemeld met de juiste EA/Origin account. Een product kan je maar 1 keer kopen. Als het goed is zou dan wat je te veel zou betaald hebben, gewoon terugkrijgen. Zo nodig dan contact opnemen met de helpdesk.


Idem voor @amberverboon, @daniolle, @Eelco1973, @ginavanbreugel, @iesje31, @simsalldatime, @zsokke.


Groetjes.
Bericht 14 van 17 (717 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket betaald maar blijft in behandeling.

★★ Novice

Hallo, ik heb 2 dagen geleden 2 game packs gekocht genaamd: Strangerville en Magisch Rijk.

Ik heb nu al meer dan 36 uur gewacht en er is nog steeds niks veranderd.

Ze staan beide nog op ''Betaling in behandeling''. Enig idee wat ik nu kan doen zodat ik het alsnog krijg?

 

Ook speel ik met een PC die Windows 10 heeft, weet niet of dat helpt?

Het geld van de bestellingen zijn ook beide al afgeschreven in de bank.

Bericht 15 van 17 (572 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket betaald maar blijft in behandeling.

Champion

@LikeyHere Als je na de 36 uur nog steeds niets hebt kunt downloaden dan raad ik je aan contact te zoeken met de helpdesk: Telefoonnummers Nederlandse en Belgische Customer Support (ea.com) je kan dan ook eventueel contact zoeken via de Facebook chat: EA Help | Facebook Die chat is wel in het Engels.

 

Veel succes!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 17 (563 Weergaven)

Re: Uitbreidingspakket betaald maar blijft in behandeling.

★★★★★ Expert
Je kan beter een nieuw onderwerp hierover plaatsen, dan op een oudere reageren, @LikeyHere.

Zie en probeer de hier genoemde stappen.
Controleer of de aankoop wel is gedaan. Het (later) nogmaals proberen. Gebruik een andere betalingsmethode.
Vanwege dat er meer mensen hun aankopen online moeten doen, kan het langer duren dan normaal.
Controleer dat je op de juiste Origin / EA account bent aangemeld.

Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, is het vereiste basisspel en dient geregistreerd op dezelfde Origin / EA account zijn.
De kinderaccounts hebben geen toegang tot online functies.

Mocht de aankoop zijn gedaan via Origin, dan kan het verwerken hiervan tot wel 36 uren duren.
Contact opnemen met de helpdesk via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Nederlandstalige helpdesk is nog steeds gesloten en daardoor ook niet telefonisch bereikbaar.

Download en installeer de laatste versie van de Origin cliënt: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Groetjes.
Bericht 17 van 17 (550 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help