Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

door GysbertK
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

★★ Novice

Help! Ik heb als ouder voor mijn kind een uitbreiding gekocht van Sims 4, maar kan haar die niet onder haar eigen account laten spelen.

Zelf kan ik er ook niets mee, aangezien ik geen Sims heb. Hoe is dit op te lossen?!

 

Bericht 1 van 12 (553 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

★★★★★ Expert
Je zal contact moeten gaan opnemen met de helpdesk hiervoor, @GysbertK, om te zien wat zij hiervoor kunnen betekenen. Om welke uitbreiding gaat het trouwens?

Contact opnemen met de helpdesk zal gaan via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld dan alle gegevens invullen en aansluitend de chat in het Engels beginnen.
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Omdat kinderaccounts geen toegang hebben tot online functies en daardoor niet kunnen kopen, zal het kind de aanvullende inhoud in de winkel moeten aanschaffen. Waar zullen het kind een DVD doosje meekrijgen met daarin een productcode, die zij op hun kinderaccount dan dienen te registeren / activeren / verzilveren. Andere winkels kunnen de productcodes met instructies per e-mail verzenden.
Voor het gebruik van aanvullende inhoud, is het basisspel vereist, geregistreerd / geactiveerd onder dezelfde Origin / EA account.
Daarbij zal in het gevolg wel rekening mee gehouden worden.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 4 van 12 (539 Weergaven)

Alle reacties

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

★★★★★ Expert
Is deze uitbreiding gekocht via de Origin / EA account van de ouders, @GysbertK?
Of via een DVD doosje in de winkel? Daarbij zit dan een productcode die het kind op diens kinderaccounts dient te verzilveren/ registeren. Kinderaccounts hebben toegang tot online functies, waardoor deze niet kunnen kopen via Origin.

Of is het, dat je de gekochte uitbreiding niet kan spelen?

Voordat je koopt dient je hebben gecontroleerd dat jouw computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen van deze uitbreiding en bent aangemeld met de juiste Origin / EA account, waarop de aankoop automatisch geactiveerd wordt.

Groetjes.
Bericht 2 van 12 (554 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

★★ Novice

Gekocht via Origin ouder account.

Systeemeisen van laptop zijn goed.

Kind kan er nu niets mee.

Ik zelf ook niet, want ik heb geen Sims.

Heb wel betaald. Hoe trekken we dit recht?

Bericht 3 van 12 (549 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

★★★★★ Expert
Je zal contact moeten gaan opnemen met de helpdesk hiervoor, @GysbertK, om te zien wat zij hiervoor kunnen betekenen. Om welke uitbreiding gaat het trouwens?

Contact opnemen met de helpdesk zal gaan via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld dan alle gegevens invullen en aansluitend de chat in het Engels beginnen.
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Omdat kinderaccounts geen toegang hebben tot online functies en daardoor niet kunnen kopen, zal het kind de aanvullende inhoud in de winkel moeten aanschaffen. Waar zullen het kind een DVD doosje meekrijgen met daarin een productcode, die zij op hun kinderaccount dan dienen te registeren / activeren / verzilveren. Andere winkels kunnen de productcodes met instructies per e-mail verzenden.
Voor het gebruik van aanvullende inhoud, is het basisspel vereist, geregistreerd / geactiveerd onder dezelfde Origin / EA account.
Daarbij zal in het gevolg wel rekening mee gehouden worden.

Groetjes.
Bericht 4 van 12 (540 Weergaven)

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

Community Manager (retired)

Hey @GysbertK ,

 

Het klopt inderdaad dat als het spel op Origin is gekocht op het ouder account dat het ouder account hier toegang tot heeft en deze niet zelf overgezet kan worden naar het kinder account. Deze kunnen alleen gebruik maken van spellen gekocht uit de winkel met een code die ze kunnen verzilveren omdat ze zoals @RealSimmor0 al zei niet online kunnen.

 

Je kunt kijken of de helpdesk kan helpen deze eenmalig over te zetten maar anders zullen ze even moeten kijken of ze het geld terug kunnen storten zodat je het spel via een andere methode kan kopen met een code zodat deze zo verzilverd kan worden op het kinder account.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 12 (524 Weergaven)

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

★★ Novice

Hoe bereik ik dan de Helpdesk? Tot op heden is me dat niet duidelijk en dus ook niet gelukt.

 

Bericht 6 van 12 (508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

★★★★★ Expert
Dat heb ik in mijn eerdere reactie aangegeven, @GysbertK.

Groetjes.
Bericht 7 van 12 (503 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

Community Manager (retired)

Hey @GysbertK ,

 

Kun je laten weten of dit helpt mocht je alsnog vast lopen met in contact komen?

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 8 van 12 (482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

★★ Novice

Hoi Neil,

 

Vanavond heb ik Chat contact gehad met EA-help Kashish. Dat is helemaal gelukt.

Het duurde wel even, maar ze hebben me heel goed geholpen. Mijn dochter en ik zijn er erg blij mee.

 

Hartelijk dank ook voor iedereen die geantwoord heeft. Top!

 

Groeten, Gijsbert

Bericht 9 van 12 (458 Weergaven)

Re: Uitbreiding gekocht voor kind, maar kan zij niet spelen.

★★ Novice
@RealSimmor0 Dankjewel. Het is vanavond gelukt.
Bericht 10 van 12 (455 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help