Re: Toilet verwijderd in studentenhuis

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Toilet verwijderd in studentenhuis

★★ Novice

Ik was aan het verbouwen in het studentenhuis hartsvriendinnen, toen het geld opraakte. Ik wist niet dat het huis een budget had, wanneer ik een cheat gebruik werkt dit alleen voor mijn sim en niet het huisbudget. 

Nu kan ik niemand meer op die locatie laten wonen omdat er geen toilet is... 

Iemand ideeën hoe ik het studentenhuis meer geld kan geven zodat ik weer een toilet kan plaatsen? 

Bericht 1 van 6 (510 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Toilet verwijderd in studentenhuis

EA SPORTS FC Team

Geen toilet @Chitoe94? Dat is best een lastige in een studentenhuis Wink

 

Je kunt proberen om wat van het huishouden te verkopen en zo alsnog een toilet plaatsen. Als je mods gebruikt, raad ik je ook aan om deze tijdelijk uit te schakelen aangezien deze ook voor problemen kunnen zorgen.

 

Laat weten of het werkt Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 6 (466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Toilet verwijderd in studentenhuis

★★ Novice

Ik heb al geprobeerd om wat uit het huishouden te verkopen maar dat "levert" geen geld op helaas. Ik snap er niks van dat als je bouwt het niet van je sims zijn budget afgaat 🤔

Ik wilde een nieuwe sim in het studentenhuis plaatsten met een toilet in de inventaris, maar zolang er geen toilet is kan er niemand wonen. 

Oja en ik gebruik geen mods Standard smile

Bericht 3 van 6 (458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Toilet verwijderd in studentenhuis

EA SPORTS FC Team

In dat geval is de enige oplossing om een oudere save te laden, voordat je het toilet hebt verwijderd.

 

Hoe heb je trouwens het toilet kunnen verplaatsen? Is dat niet alleen mogelijk met cheats?

Jason.png
Bericht 4 van 6 (417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Toilet verwijderd in studentenhuis

★★ Novice

Ik kan proberen om een oude save te laden, dat zou ik even moeten Googelen. 
Geen idee hoe je dat doet.

Is een andere oplossing wellicht dat ik alle sims uit het studentehuis haal en hem op die manier kan aanpassen? Net zoals je met een gewoon huis zou kunnen doen...


Ja door de bb.enablefreebuilt kun je bouwen te gebruiken, kun je bouwen en bewerken. Dat is geen mod toch, alleen een "cheat"

Bericht 5 van 6 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Toilet verwijderd in studentenhuis

EA SPORTS FC Team

Dat is inderdaad een cheat, maar ook cheats kunnen voor problemen zorgen Wink

 

Maar je kunt hier lezen hoe je een oudere save terugzet @Chitoe94 

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/how-to-restore-a-previous-saved-game-in-the-sims-4/

Jason.png
Bericht 6 van 6 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help