Re: Voor iedereen die last heeft van crashes bij PC, MAC of Console

door Fitvermet
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: mijn sims 4 start niet op

★★ Novice

YES YES YES! Voor een game verslaafde als ik is het mooiste cadeautje dat je game het weer doet na een crash van 2 weken. Dankjewel @Trismagistos voor de tip! 

Bericht 11 van 25 (712 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

Champion
Goed te horen, @Xanthexoxo en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 25 (712 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voor iedereen die last heeft van crashes bij PC, MAC of Console

★★★★★ Newbie

Hi!

Sinds de nieuwe update van 18 november crasht mijn sims 4 (op mac) zodra ik een spel wil starten.

Elke keer als m'n spel gaat inladen blijft 'ie hangen op ‘t diamantje met tips daaronder. 

Als ik een nieuw spel aanmaak kan ik wel een sim maken, maar zodra ik een wereld moet kiezen krijg ik wit beeld met de tekst: "kies een woonkavel".

 

Wat kan ik doen zodat dit stopt? Nu in m'n spel onspeelbaar Frown

Bericht 13 van 25 (705 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voor iedereen die last heeft van crashes bij PC, MAC of Console

★★★★★ Expert
Om mee te beginnen de basisstappen doen, @Channah_x.
Zie ook je eigen onderwerp: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sims-4-blijft-hangen-op-laadscherm-sinds-18-11-2020/m...

Groetjes.
Bericht 14 van 25 (700 Weergaven)

Re: Voor iedereen die last heeft van crashes bij PC, MAC of Console

★★★ Newbie
@Trismagistos Ik heb dit ook op me xbox One, heb al van alles geprobeerd
Bericht 15 van 25 (685 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voor iedereen die last heeft van crashes bij PC, MAC of Console

Champion
Ik heb begrepen dat nog niet alle problemen zijn opgelost, @Roosstreetfame. Op het Engelse deel van Answers HQ wordt ook nog steeds over dit probleem gesproken. Je bent dus niet de enige. Als je een beetje Engels spreekt en leest, kan je er hier meer over vinden: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Consoles/Open-XB1-Crashing-during-travel-save-the-game-in....

Op Twitter vraagt SimGuruNick of je in ieder geval je spel wilt updaten:
https://twitter.com/SimGuruNick/status/1329209631839723523 en of je wilt aangeven of je nog steeds problemen ervaart.

EA_Lanna heeft dit ook gepost op Answers HQ. Als je dus nog steeds last hebt van het probleem kan je dat bij deze post aangeven door 'Me Too' aan te klikken: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Consoles/Ps4-Xbox-One-Patch-1-34/m-p/9758520#M11721. Als je dat zou willen doen dan weten ze in ieder geval dat er meer spelers nog steeds problemen ondervinden.

Een van de Hero's, PoptartJuniper, geeft ook aan dat je kan proberen om na de update ook al je uitbreidingspakketten opnieuw te installeren. Sommige spelers hebben aangegeven dat het hun heeft geholpen. Je zou het ook kunnen proberen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 25 (687 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voor iedereen die last heeft van crashes bij PC, MAC of Console

★★★ Novice

Ik heb ook een probleem met mijn game hij blijft telkens hangen op het tijdstip 2.17 en kan niks meer doen ook de mods verwijderd en de games gerepareerd.

 

Al enkele malen pc opnieuw opgestart maar ik zag telkens als hij op 2uur17 komt dat hij vast loopt. (is nog geen 10 min in gametijd)

Bericht 17 van 25 (674 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voor iedereen die last heeft van crashes bij PC, MAC of Console

Champion
@Fitvermet Kijk even in dit draadje of dat ook jouw probleem is. https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Al-je-merkt-dat-je-spel-bevriest-na-een-paar-minuten/...
Volg de inlichtingen en de aanwijzingen wel nauwkeurig op. Als je geen 'Vadertje-Winter-probleem' hebt is de oplossing waarschijnlijk ook niet voor jou bedoeld.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 18 van 25 (667 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Newbie

Hoi, 

 

Heb jij nog problemen? Bij mij loopt hij nog steeds elke keer vast.

 

Bericht 19 van 25 (640 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
Champion

@WendySteijgerAls je meer informatie geeft over de situatie waar jij tegen aan liep, jouw computer en welke Sims spellen je zoal hebt en eventueel ook een screenshot kan meesturen kunnen we een beter oordeel vellen over wat er aan de hand is. Hopelijk lukt je dat.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 20 van 25 (619 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help