[Tip voor de kits!] Last van stof? Je kunt het uitschakelen in de spelopties!

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[Tip voor de kits!] Last van stof? Je kunt het uitschakelen in de spelopties!

[ Bewerkt ]
Champion

Als je pas geleden de Kits hebt aangeschaft dan kan je leuk spelen met de stofkonijntjes. Je kunt er zelfs geld mee verdienen. Allemaal heel leuk en aardig maar je Sims kunnen er ook een beetje van op hol slaan. Dat deden ze bij mij ook. Hele dagen waren ze aan het stofzuigen, zelfs tussen hun opdrachten door. Nu zijn de meeste van mijn Sims niet echt netjes aangelegd maar zelfs de slonzen en de luiaards gingen aan de slag als of ze bezeten waren (een combinatie van Strangerville en Paranormaal) En natuurlijk, als ze eenmaal aan het stofzuigen sloegen, en er mee klaar waren, gingen ze daarna gelijk maar wat anders doen. Ze zijn soms zo vergeetachtig...  De makers en EA hebben er gelukkig wel heel snel een oplossing voor bedacht en binnenkort komen er voor een heleboel andere (grotere en kleinere) bugs hopelijk de lang verwachte oplossingen: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/INFORMATION-Laundry-List-March-10-2021/m-p/10147729#M176576

 

In de tussentijd wil je misschien toch wat kunnen doen aan de invasie van stofkonijntjes of overijverige Sims die alleen nog maar aan stofzuigen denken. Dat kan nu. Je kunt de stof en de effecten van stof uitschakelen in de spelopties!  Kijk even op het screenshot waar je dat kan doen. Let op je kan dit alleen doen als je een spel hebt gestart. 

 

Schermafbeelding 2021-03-13 100916.png

 

Als je meer wilt weten, stel dan ook hier je vragen.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 1 van 1 (2.480 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help