Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

door brittvf1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

★★ Novice

In de Gallerij is het tabblad gemeenschap niet zichtbaar.

we hebben al geprobeerd via een Hotspot van de telefoon in te loggen echter heeft dit geen effect

 

Martijn

Bericht 1 van 12 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

★★ Novice
@Trismagistos het is gelukt! we hadden 2 accounts en 1 stond op kinderaccount, dus na EA gebeld te hebben hebben zij ons geholpen. dankjewel voor het mee denken!

In thread bekijken

Bericht 11 van 12 (262 Weergaven)

Alle reacties

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

Champion

@brittvf1 Heb je geprobeerd via deze link: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery op je computer te zoeken naar de galerij van de Sims 4? Voor zover ik weet is er geen tabblad gemeenschap aanwezig in de Sims 4 galerij. Weet je zeker dat je De Sims 4 zoekt? 

 

Laat alsjeblieft even weten waar je tegenaan loopt bij je zoektocht naar het tabblad.

 

Alvast bedankt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 12 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

★★★★★ Expert
Zorg dat je de volledige basisstappen hebt gedaan, om mee te starten, @brittvf1.
Hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Start De Sims via de Origin cliënt.

Controleer dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.
Gebruik bij voorkeur en indien mogelijk je volledig e-mail adres, die je gaat overnemen met de "Kopiëren" en "Plakken" functies, in plaats van deze te typen.

Zorg dat je verbonden bent met het internet en niets hebt openstaan dat de goede werking van De Sims 4 op een bepaalde manier toch tegenhoud / tegenwerkt.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Mogelijk zal je ook de beveiligingssoftware (tijdelijk) moeten uitschakelen of toch maar eens verwijderen hiervoor.
Start Origin cliënt als een Administrator.

Als je met een kinderaccount gebruikt, dan heb je geen toegang tot de online functies. Waar ook de Galerij van De Sims 4 onder valt.

Als je soms "De Sims 4 Legacy Editie" bent of moest gaan gebruiken, dan heb je ook geen toegang tot de online functies. Deze worden niet meer ondersteund, net als aanvullende inhoud, die vanaf 2020 zal uitgebracht worden.
Nagaan dat je computer dus voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Zou je nog kunnen laten weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 3 van 12 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

★★ Novice
@Trismagistos ik ben donderdag 18 geworden, en ik dacht om in de gallerij dat je volwassen moest zijn. maar nu krijg ik nog steeds alleen maar 'mijn bibliotheek' te zien en niks van andere mensen wat ik wel heel graag wil. ik heb al vanalles gegooled maar we komen er niet uit. ik ben dus opzoek naar de gallerij waar ik dingen van andere mensen kan downloade in de sims 4. hopelijk snap je het zo een beetje wat ik bedoel.
Bericht 4 van 12 (260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

★★ Novice
@RealSimmor0 hoe zie ik of het kinderaccount aan staat ik ben namelijk donderdag 18 geworden en nu niet echt meer een kind ben Standard smile
Bericht 5 van 12 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

[ Bewerkt ]
Champion

@brittvf1 Als je jouw kinder account wilt upgraden naar een volwassene account dan zal je toch toestemming moeten vragen aan een van je ouders omdat zij daarvoor de opdracht moeten geven. Lees er hier meer over: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/age-up-ea-account/

Als je je spel voortgang wilt behouden doe je er verstandig aan om deze weg te kiezen. Je kunt er ook voor kiezen om een geheel eigen account aan te maken maar dan verlies je wel en je spellen en je spelvoortgang. De eerste optie is dus zeker beter. Dus vraag of (één van) je ouders het account wil omzetten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

Edit: link hersteld

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 12 (253 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

★★ Novice

Hoi,
we hebben onderstaande doorlopen en het meeste is gelukt. Wat niet lukt is om de cache via %ProgramData%/Electronic Arts/EA Desktop te verwijderen omdat er dan niets wordt gevonden. het account is geregistreerd met de geboorte datum uit 1973, dit zou dus ook goed moeten gaan.

Alle beveiliginghssoftware is uitgeschakeld en bekabelt internet maar zonder resultaat.

ik heb ook de normale editie en niet de "De Sims 4 Legacy Editie"

 

groetjes Britt

Bericht 7 van 12 (236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

Champion

@brittvf1 Het zou kunnen kloppen dat je niets vindt als je die zoekopdracht uitvoert omdat EA Desktop net iets anders functioneert. De Desktop App zit één map dieper. Als je een reparatie wilt uitvoeren op de Desktop lees dan deze instructies: https://help.ea.com/nl-nl/help/ea/ea-desktop/run-error-report/

Hopelijk lukt het herstel wel met die informatie.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 12 (224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

★★★★★ Expert
Hallo @brittvf1,

Met een kinderaccount hebt je geen toegang tot de online functies. Zoals, onder andere: het kopen via Origin, De Sims 4 Galerij, aanmelden op de website van EA, spelfuncties en/of diensten voor meerdere spelers gebruiken. Verder bepaalde producten, functies, of diensten op mobiele apparaten.

Wanneer je de geschikte leeftijd bereikt voor een volledige Origin / EA account in het land of regio waar je woont, zal je een melding hiervoor zien op de Thuispagina, wanneer je met jouw kinderaccount bent aangemeld bij de Origin cliënt.
Deze stappen zal jij moeten gaan doen.
Je kan dan ook een e-mail adres koppelen aan jouw Origin / EA account, waarmee je kan aanmelden, in plaats van de Identiteit.
Denk er ook aan, om de "Aanmeldingsverificatie" in te schakelen. Als het kan een extra, alternatief e-mail toevoegen.

Kinderaccounts zijn gekoppeld aan een volledige account, in beheer van je ouders of verzorgers. Kan het zijn, dat het ontgrendelen van al deze functies met een vertraging worden gedaan.


Aan een nieuw Origin / EA account aanmaken heb je weinig, want je opgeslagen spelvoortgang, producten en andere gegevens ben je dan ook kwijt. Je zal dan opnieuw moeten beginnen.

Met een Origin / EA account die een geboortejaar van 1973 heeft en de persoon in Nederland wordt, zou dit geen probleem moeten zijn. Deze leeftijd kan afwijken in andere landen of regio's.

Voor het leegmaken van de cache, kijk je dan wel bij het juiste programma? Met de mappen of bestanden die niet bestaan, kan je ook niets mee doen.

De Galerij wordt niet ondersteund door "De Sims 4 Legacy Editie", net als alle aanvullende inhoud die vanaf 2020 wordt uitgebracht en "De Sims 4 Studentenleven" begint daarmee.

Heb je computer ook eens direct aangesloten op de router / modem van je internetaanbieder? Zijn beiden opnieuw gestart? Alle overige apparaten dien je hebben ontkoppeld en uitgeschakeld. Met een andere kabel proberen, voorzien van vaste kop en bij voorkeur van het "Cat-5" of "Cat-6" type. Zo nodig, de juiste poorten opzetten en andere instellingen bij router / modem van je internetaanbieder aanpassen. Andere poorten op de router / modem van je internetaanbieder uitproberen. De software van je router / modem van je internetaanbieder bijwerken en terugzetten naar de standaardwaarden van diens fabrikant. Raadpleeg hiervoor de (online) documentatie van je router / modem van je internetaanbieder of contact opnemen met diens fabrikant of je internetaanbieder. Mocht er problemen zijn met je internetverbinding of niet de capaciteit geleverd worden waarvoor je betaald, dien je het laatste te doen.

Tevens kan je eens proberen om een nieuw, lokaal Windows gebruikersaccount met Administrator rechten aan te maken. Aansluitend je daarop aanmelden. Probeer het nog eens. De cache van de Origin cliënt of EA Desktop bestaan immers hierop nog niet.
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/een-lokaal-gebruikers-of-administrator-account-maken-in-...


Mocht er soms problemen zijn met jouw Origin / EA account, zal je dat toch eens moeten laten uitzoeken. Daarvoor zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk.
Dat gaat via de Engelstalige chat. Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us/ toe.
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States" en dan alle gegevens invullen. Begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 9 van 12 (216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Tabblad gemeenschap niet zichtbaar in de gallerij

★★ Novice
@RealSimmor0 het is gelukt! we hadden 2 accounts en 1 stond op kinderaccount, dus na EA gebeld te hebben hebben zij ons geholpen. dankjewel voor het mee denken!
Bericht 10 van 12 (206 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help