Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

door anouk1224
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★ Novice

Hoi,

Mij lijken paarden ook heel erg leuk! net als bij de sims 3. Of (kinder)boerderijdieren of een dierentuin  lijkt me leuk en als er dan niemand is dat je als kleptomaan dan een dier uit de dierentuin kan stelen. en met (kinder)boerderij dieren dacht ik aan: Koeien, kippen, varkens, konijntjes, paarden, ezels (ook muilezels!) en ook kooivogels: zoals parkieten en dan meerdere soorten en papegaaien. en dieren bij de dierentuin: panda's, olifanten, leeuwen, tijgers, en eigenlijk alle dieren die dan ook in een dierentuin zitten en dat je die dan ook kan maken in Create A Sim! en dan dus ook kan stelen uit een dierentuin / (kinder) boerderij

Bericht 21 van 31 (1.175 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★ Newbie

heel veel mensen willen graag paarden in de sims ik ook het lijkt me leuk op paarden te hebben want ik hou van paarden dus hoop dat paarden ooit komen in de sims want ik kijk een paarden serie vrije teugels en ik wil graag raven na maken maar kan moeilijk omdat er geen paarden in de sims zijn hopelijk zien jullie dit en maken jullie paarden kusjes anouk vanveen 15 jaar speelt al 2 jaar sims . xoxo jullie grootste fan . 

Bericht 22 van 31 (1.143 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★ Newbie

Bijvoorbeeld: Meer dieren (paarden, kippen, koeien, etc.), een boerderij pakket (een 'boeren leven' pakket zegmaar), meer verschillende soorten fruit (bijv: watermeloen, kiwi, etc.)

Bericht 23 van 31 (1.055 Weergaven)

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

★★★★★ Novice

Boerderijen, boerderijdieren en het verbouwen van groenten, fruit en kruiden 

Ik vind koeien, varkens, schapen, geiten, etc. zo leuk voor de sims 

Bericht 24 van 31 (878 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

Champion

@wgh6j364j9v2 een tijd terug was er een enquête voor extra inhoud en uitbreidingspakketten voor De Sims 4. Als ik het goed heb begrepen, zat daar ook een boerderijpakket bij. Via, via hoorde ik dat je best kans hebt dat ze daar nu al een tijdje mee bezig zijn.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 25 van 31 (871 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

★★★★★ Novice
@Trismagistos 😄😄😄😄
Bericht 26 van 31 (867 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ik zou graag paarden willen zien! In de sims 3 zitten ze wel. Waarom nog niet in de sims 4?
Bericht 27 van 31 (721 Weergaven)

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

[ Bewerkt ]
Champion

Hopelijk heb je het pakket Landelijk Leven al gezien @wgh6j364j9v2! Het is nu augustus. Dus zes maanden later. Heb je in ieder geval hopelijk al een deel van je wensen vervuld gezien. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 28 van 31 (715 Weergaven)

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

★★★★★ Novice
@Trismagistos die heb ik zeker gezien en gekocht! 😄 Nu nog wachten op varkens, schapen, paarden en geiten. Een tractor zou ook echt super zijn 🤭
Bericht 29 van 31 (705 Weergaven)

Re: [Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

★ Novice
@RealSimmor0 Ik herinner me dat we in Sims 2 de mogelijkheid hadden om zelf appartement complexen te maken, zodat er meerdere huishoudens op een kavel kunnen wonen. dit zou echt geweldig zijn voor de Sims 4... Hopelijk is het mogelijk Standard smile
Bericht 30 van 31 (640 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help