Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert

Nieuwe ideeën voor De Sims 4

 

Beste Sims spelers,

Hierbij een topic waarin jullie nieuwe ideeën voor De Sims 4 kunnen plaatsen. Welke items willen jullie graag zien in de De Sims 4, komende uitbreidingen, of mocht het zover gaan komen: De Sims 5?
Welke items en/of functies zouden we graag willen terugzien die in eerdere Sims spellen en uitbreidingen zaten?
Houd er wel rekening mee, dat de mogelijk bestaat dat deze ideeën misschien niet zullen komen.

 

Groetjes

 

 

Zover heb ik al deze ideeën teruggevonden:

 

@GodBlessedDreams gaf aan een beautysalon, kapsalon, als een missverkiezing te willen zien. Voor mensen en dieren.

Brittvdp2 vroeg zich af of er meer dieren, sporten (waaronder cheerleader worden en tennis) beschikbaar zullen gaan komen.
Ook het hebben van een sportclub en vakantiespots spreekt Brittvdp2 aan.

 

@Rhanii94 gaf aan een (paarden)manege te willen zien, waar je eigen paarden kan verzorgen, mee (leren) rijden als fokken.
Ook boerderijleven ervaren spreekt dedonder aan, met het verzorgen van boerderij dieren.

 

Brittvdp2 vroeg zich af of er iets kwam zoals Sims in de toekomst. (Dit zou een uitbreidingspakket zijn van De Sims 3.)

 

Bericht 1 van 31 (3.622 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★★★ Novice
@RealSimmor0 ik herinner met dat je op De Sims 2 de mogelijkheid hebt om op de bank te vrijen. Op de knop staat letterlijk Vrijen. Ik ben deze knop op De Sims 4 nog niet tegengekomen. Ik weet niet of dit op De Sims 3 ook al ontbrak.
Bericht 2 van 31 (3.563 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★★★ Expert
Kan best zijn dat dit optie verwijderd is, @ElroyNL. Mogelijk al bij De Sims 3. Misschien heet het anders. Ook ik ben dit nog niet tegengekomen.
Bericht 3 van 31 (3.536 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★ Newbie

wat ik zelf heel erg mis aan de sims 4 was dat je de huisdieren ook zelf echt kon besturen en de paarden mis ik in sims 4 dat zou ik super leuk vinden als dat terug komt in de sims 4 want dan zou ik persoonlijk het spel net iets leuker vinden

Bericht 4 van 31 (3.522 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Het zou fijn zijn als het spel niet telkens hoeft te laden als je je naar een ander kavel verplaatst, maar dat je erheen kunt reizen. Als ik mijn buurman bijvoorbeeld bezoek moet het spel na het aankloppen laden, terwijl ik in een appartement woon. Verder mis ik mis voertuigen en openbaar vervoer. De plattegrond moet ook weer echter uit komen te zien en ze moeten geen neppe gebouwen tekenen die je niet kunt bezoeken.

Bericht 5 van 31 (3.518 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★★★ Expert
Dat je kan verhuizen naar een meer boerderij stad, op het platteland land gaan wonen zou leuke kunnen zijn, @alltimepanda.
De (paarden)manege als boerderij zijn eerder genoemd, mocht hier een uitbreiding over gemaakt zal worden, is dit een fris idee. Met dan banen in deze richtingen, zoals het werken op een boerderij / in de landbouw, dierenarts voor grotere dieren.


De steden van De Sims 4 zijn inderdaad kleiner dan de voorganger. Het meeste is al bezet. Zijn het niet de nep gebouwen zoals @ElroyNL benoemd (die je toch niet kan bezoeken), dan neemt een park wel het groot deel in beslag.
Ook kon je garages en opritten maken, voor auto's, die net als fietsen kon kopen.
De kavel lijken ook veel kleiner. In De Sims 3 had je nog een mogelijkheid om de wereld (stad) te kunnen bewerken.

Waarom geen dagje naar een zwemparadijs, de camping, dierentuin of attractiepark? met de gehele Sim familie of vrienden?

Voor De Sims 4 is nou de Studentenleven uitbreiding uitgebracht, waar je kan gaan studeren. Net als bij De Sims 3 en De Sims 4.


Groetjes.
Bericht 6 van 31 (3.464 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★★★ Expert
Er mogen ook verschillende liften komen en beschikbaar zijn in het basisspel. Verschillende liften, in kleuren en formaat. Voor personen, goederen en personeel.

Er ontbreken ook ladders, in plaats van trappen te gebruiken.

Trappen zijn altijd nog even goot en van hetzelfde type. Waar blijven de wenteltrappen, trappen uit 2 delen verbonden met een kleine tussen verdieping, de trappen die gedeeltelijk gedraaid zijn?


Met je Sims, vrienden en/of familie naar het strand gaan.
Gebruik kunnen maken van openbaar vervoer.
Dagje of een weekend naar het buitenland kunnen gaan.

Groetjes.
Bericht 7 van 31 (3.447 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Dieren zoals kippen, koeien, varkens en paarden. Waarbij je de paarden kun berijden en verzorgen. Het lijkt me leuk als je deze dieren zelf kunt maken.(zoals in honden en katten)
Bericht 8 van 31 (3.410 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

★★★ Apprentice

Bij de Sims 4 Studentenleven gaat het semester voor elk huishouden tegelijk, ook als je er niet mee speelt. Ik vind dat erg vervelend. Vaak is het dan ook zo dat als je in het tweede semester met een ander huishouden speelt, dit huishouden een waarschuwing heeft gehad.

 

Wat ik zelf graag zou willen is de optie om bij de instellingen te kunnen kiezen, of de huishoudens automatisch vorderingen in het semester maken, of dat je het uitgeschakeld wilt hebben, en dat wanneer je weer teruggaat naar het huishouden, dat je op het zelfde punt bent gebleven. Net zo als je dat ook kunt aanpassen met het verouderen. Daar kun je ook kiezen om alleen het huidige huishouden te laten verouderen.

Bericht 9 van 31 (3.399 Weergaven)

Re: Nieuwe ideeën voor De Sims 4

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Leuke topic!

 

Mij spreekt Boerderijleven ook aan zoals boven genoemd, koeien, schapen, geiten, varkens, kippen en geiten. Dat je je eigen boerenbedrijf(je) kunt runnen, melk verkopen, vlees verkopen? Ook paarden zodat je je paarden en pony's kunt verzorgen berijden en alles wat daarbij komt kijken zou gaaf zijn.

 

Inderdaad de wenteltrap mis ik ook eveneens als auto's oid. Ook ik vind het jammer dat er zo weinig kavels zijn om op te bouwen, dat veel al vol gebouwd is.

 

Verder lijken mij hobby's als handwerken leuk, haken breien enz.

 

Ik vind het jammer dat je honderden euro's moet neerleggen om het hele spel te kunnen spelen, het was leuker geweest als er meer dingen bij een pakket kwamen, os is dat een andere discussie? 

 

Van mij hoeft er om die reden geen sims 5 te komen, dan ben je weer al je leuke dingen kwijt en moet je weer tijden wachten op de uitbreidingen die je zo leuk vindt, in mijn geval was dat de honden bij het spel.

 

Groet

Bericht 10 van 31 (3.332 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help