Re: Studentenleven

door Hallie22
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Studentenleven

★ Novice

Ik kan niet door de liften ik zit nu vast in het gebouw! Iemand hulp

Bericht 1 van 6 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Studentenleven

★★★★★ Expert
Is de Sim van jou vast komen te zitten, of loopt het spel soms vast, @Chickenroos?
Bericht 2 van 6 (551 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Studentenleven

★★★ Apprentice

Bij sommige ruimtes heb je dat soms. Ik heb het in de badkamer van de familie van de Kerkhof. Je kunt de Shift knop ingedrukt houden, en dan klik je op de plek waar je je sim wilt hebben. Dan klik je op hierheen teleporteren. Het lost de bug niet op, maar je kunt wel weer verder.

Bericht 3 van 6 (508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Studentenleven

★★★★★ Expert
Kunnen jullie de basisstappen eens nalopen, of al daarmee dit probleem kan worden verholpen, @Hallie22 & @Chickenroos?

Onnodige openstaande programma's dienen zijn afgesloten.

Is de Sims 4 bijgewerkt naar de laatste versie?

Groetjes.
Bericht 4 van 6 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Studentenleven

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Hallo @RealSimmor0,

 

Ik heb het net nog uitgetest. Ik heb eerst nog even geupdate voordat ik het spel opstartte. Het probleem is er nog steeds. Het gaat om de badkamer die aan de slaapkamer van Cora en Christiaan vast zit. Ik heb Cora laten douchen, daarna de opdracht gegeven om eten te koken. Daarna zwaaide ze met de arm in de lucht en staat er een wolkje met twee voeten en een kruisje. Wat zou betekenen dat ze er niet kan komen. Ik heb haar naar de wc laten gaan en daarna de opdracht gegeven om eten te koken. Met hetzelfde resultaat. Daarna heb ik de gordijnen verwijderd en kon ze wel koken. Daarna heb ik Christiaan laten douchen, en daarna de opdracht gegeven op te piano spelen. Hij zwaaide ook in de lucht en het wolkje met de voeten en het kruisje stond er weer bij. Ik heb de spiegel verwijderd. Daarna kon hij wel piano spelen. Maar ik zou niet elke keer dingen moeten verwijderen om ze de kamer uit te kunnen laten gaan. Dit is het huis zoals die er aan het begin inzit, Ik heb er niks aan gewijzigd.

Bericht 5 van 6 (439 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Studentenleven

Champion
@Hallie22, heb je cheatcodes gebruikt? Soms kan je de routes blokkeren als je de code bb.moveobjects gebruikt en meubels verkeerd hebt geplaatst. In enkele gevallen moet je je sim ook de route leren door op de grond te klikken en de optie: 'hierheen gaan' te gebruiken.
Hopelijk heb je daar wat aan.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help