Spelvoortgang sims 4 verdwenen

door crutten
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spelvoortgang sims 4 verdwenen

★★★ Newbie

Ik heb zojuist mijn sims 4 via origin opgestart. 

Eerst krijg ik een melding dat ik via een 32 bit systeem aan het spelen ben en dit 64 bit moet zijn. Daarna wil ik gaan spelen, begin ik weer van voor af aan, mijn spelvooruitgang is dus helemaal verdwenen. 

Bericht 1 van 3 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelvoortgang sims 4 verdwenen

★★★★★ Expert
Indien er een foutmelding verschijnt dat je De Sims 4 Legacy Editie" dient te gebruiken, @crutten, betekent dit dat jouw computer niet (langer meer) voldoet aan de systeemeisen van de normale versie van De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Daarmee kan wel De Sims 4 spelen, echter met een aantal beperkingen. Alle aangevallende inhoud dat vanaf 2020 is verschenen en de online functies worden dus niet ondersteund.

Zorg ook ervoor dat je de basisstappen volledig hebt gedaan.
De Sims 4 start je via de Origin cliënt, net als elk ander spel van Origin eigenlijk.

Hun spelvoortgang en instellingen zijn van elkaar gescheiden.
Mocht je de speltaal hebben verandert, dan zal eerder opgeslagen spelvoortgang in de ene taal, niet zichtbaar zijn in de andere, nieuwe taal.

Via de speleigenschappen kan je de versie van de Sims 4 wijzigen, tenzij dit er een verschenen foutmelding vanuit de Origin cliënt of De Sims 4 niet langer meer mogelijk is.

Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dient jouw computer ook aan hun, aparte vermelde systeemeisen te voldoen, als de aanbevolen systeemeisen van het basisspel.

Bij Windows is het mogelijk om je DxDiag informatie bij je reactie te vermelden: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information
Zorg dat je de gegeven als een tekstbestand ("DxDiag64.txt" als voorbeeld) opslaat en dan dit bestand als een bijlage toevoegt.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (263 Weergaven)

Re: Spelvoortgang sims 4 verdwenen

Community Manager (retired)
@crutten Hey!

Als je naar jouw documenten gaat en dan naar Electronic Arts staat er dan eenmaal of tweemaal De Sims 4/The Sims 4 in?

Gebruik je mogelijk een online opslag zoals OneDrive of Icloud voor jouw documenten?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 3 (230 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help