Re: Spellen verwijderd?!

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spellen verwijderd?!

★★★★★ Newbie

Hallo, sinds dat ik de Sims 4 Honden en Katten heb geïnstalleerd, slaat de sims mijn spellen niet meer op. Ik sla ze zelf wel op tijdens het spelen en daarna sluit ik de game af via het menu en dan afsluiten en opslaan. Maar als ik dan de sims weer opnieuw open zie ik dat er geen opgeslagen spellen zijn en dan moet ik met een heel nieuw huishouden weer beginnen. Dit is al 3 keer gebeurt. Ik heb de sim 4 katten en honden gewoon via Origin gekocht en ik heb geen mods. Weet iemand waardoor dit komt? Het begint me heel erg te irriteren. Ik heb een MacBook Air en ik heb eind 2016 de sims gekocht maar nooit eerder problemen gehad. Ik heb nog 20GB vrij op mijn laptop, dus als iemand kan helpen. Graag! Thnx 

Bericht 1 van 2 (437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spellen verwijderd?!

EA SPORTS FC Team

Hallo @ElisESnoopy,

 

Het kan zo zijn dat er geen De Sims 4 folder is in jouw documenten waardoor het spel niet opgeslagen kan worden. 

 

Dit is op te lossen door het spel via Origin te repareren (Origin > Gamebibliotheek > Rechtermuisknop op Sims 4 > Repareren). Je kunt ook controleren of deze map aanwezig door Finder te openen, ga naar Documenten en kijk of er een map in zit die De Sims 4 heet. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (513 Weergaven)

Alle reacties

Re: Spellen verwijderd?!

EA SPORTS FC Team

Hallo @ElisESnoopy,

 

Het kan zo zijn dat er geen De Sims 4 folder is in jouw documenten waardoor het spel niet opgeslagen kan worden. 

 

Dit is op te lossen door het spel via Origin te repareren (Origin > Gamebibliotheek > Rechtermuisknop op Sims 4 > Repareren). Je kunt ook controleren of deze map aanwezig door Finder te openen, ga naar Documenten en kijk of er een map in zit die De Sims 4 heet. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (514 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help