Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Spel verdwenen in game bibliotheek

door ID-Elora
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spel verdwenen in game bibliotheek

★★★ Newbie

Hallo,

Ik had onlangs weer eens zin om de Sims 4 te gaan spelen, maar na het inloggen in Origin kwam ik er achter dat mijn hele spel opeens niet meer in mijn game bibliotheek staat !

Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. Is er iemand die mij kan helpen ?!

Bedankt en groetjes 

Bericht 1 van 6 (143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spel verdwenen in game bibliotheek

★★★★★ Pro
@ID-Elora de gamecode kan je maar 1 keer verzilveren. Die code heb je ooit verzilverd. Dus zal je De Sims 4 opnieuw moeten downloaden met het account waarmer je de Sims 4 hebt aangeschaft.

Als je nu een ander emailadres gebruikt dan raad ik je aan het e-mailadres te gebruiken waarmee je de Sims hebt gekocht. Kijk dus even na of je daar geen vergissingen in hebt gemaakt.

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (127 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Pro
@ID-Elora als je het spel ooit via Origin hebt aangeschaft, zal je het opnieuw moeten downloaden. Als je bent overgestapt naar EA play dan kan je het daar vinden. Dat zelfde geldt als je Steam bent gaan gebruiken.

Laat ajb even weten of je met een Mac of een Windows computer speelt. Dat is bepalend voor een eventuele oplossing.

Alvast bedankt
Bericht 2 van 6 (135 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Hallo @Trismagistos 

Bedankt voor je antwoord. Bedoel je met het opnieuw downloaden dat ik ook opnieuw de game code moet verzilveren of hoe moet ik dit anders doen? 

Ik speel het op een Windows computer.

Groetjes 

Bericht 3 van 6 (131 Weergaven)

★★★★★ Pro
@ID-Elora de gamecode kan je maar 1 keer verzilveren. Die code heb je ooit verzilverd. Dus zal je De Sims 4 opnieuw moeten downloaden met het account waarmer je de Sims 4 hebt aangeschaft.

Als je nu een ander emailadres gebruikt dan raad ik je aan het e-mailadres te gebruiken waarmee je de Sims hebt gekocht. Kijk dus even na of je daar geen vergissingen in hebt gemaakt.
Bericht 4 van 6 (128 Weergaven)

★★★ Newbie

@Trismagistos Na de computer een keer opnieuw opstarten is het mij gelukt om het spel opnieuw te downloaden. Nog bedankt voor je hulp !

Bericht 5 van 6 (119 Weergaven)

★★★★★ Pro
@ID-Elora graag gedaan!

Veel plezier met spelen. 😉
Bericht 6 van 6 (116 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help