Spel verdwenen in game bibliotheek

door ID-Elora
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spel verdwenen in game bibliotheek

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik had onlangs weer eens zin om de Sims 4 te gaan spelen, maar na het inloggen in Origin kwam ik er achter dat mijn hele spel opeens niet meer in mijn game bibliotheek staat !

Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. Is er iemand die mij kan helpen ?!

 

Bedankt en groetjes 

Bericht 1 van 6 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spel verdwenen in game bibliotheek

Champion
@ID-Elora de gamecode kan je maar 1 keer verzilveren. Die code heb je ooit verzilverd. Dus zal je De Sims 4 opnieuw moeten downloaden met het account waarmer je de Sims 4 hebt aangeschaft.

Als je nu een ander emailadres gebruikt dan raad ik je aan het e-mailadres te gebruiken waarmee je de Sims hebt gekocht. Kijk dus even na of je daar geen vergissingen in hebt gemaakt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (553 Weergaven)

Alle reacties

Re: Spel verdwenen in game bibliotheek

Champion
@ID-Elora als je het spel ooit via Origin hebt aangeschaft, zal je het opnieuw moeten downloaden. Als je bent overgestapt naar EA play dan kan je het daar vinden. Dat zelfde geldt als je Steam bent gaan gebruiken.

Laat ajb even weten of je met een Mac of een Windows computer speelt. Dat is bepalend voor een eventuele oplossing.

Alvast bedankt

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (561 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel verdwenen in game bibliotheek

★★★ Newbie

Hallo @Trismagistos 

 

Bedankt voor je antwoord. Bedoel je met het opnieuw downloaden dat ik ook opnieuw de game code moet verzilveren of hoe moet ik dit anders doen? 

Ik speel het op een Windows computer.

 

Groetjes 

Bericht 3 van 6 (557 Weergaven)

Re: Spel verdwenen in game bibliotheek

Champion
@ID-Elora de gamecode kan je maar 1 keer verzilveren. Die code heb je ooit verzilverd. Dus zal je De Sims 4 opnieuw moeten downloaden met het account waarmer je de Sims 4 hebt aangeschaft.

Als je nu een ander emailadres gebruikt dan raad ik je aan het e-mailadres te gebruiken waarmee je de Sims hebt gekocht. Kijk dus even na of je daar geen vergissingen in hebt gemaakt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (554 Weergaven)

Re: Spel verdwenen in game bibliotheek

★★★ Newbie

@Trismagistos Na de computer een keer opnieuw opstarten is het mij gelukt om het spel opnieuw te downloaden. Nog bedankt voor je hulp !

Bericht 5 van 6 (545 Weergaven)

Re: Spel verdwenen in game bibliotheek

Champion
@ID-Elora graag gedaan!

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help