Spel kopen voor meerdere tieners?

door samageve
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spel kopen voor meerdere tieners?

★★★ Newbie

Ik heb een account gemaakt voor de Sims4 te kopen. Nu willen mijn 2 dochters elk hun eigen spel spelen.

Als ik het spel nu koop op mijn account, kunnen mijn dochters dan apart hun eigen spel spelen of moet ik hun een eigen account aanmaken  en het spel dan 2 keer kopen? Of kan ik het spel kopen en de accounts van de dochters (tieners) koppelen aan mij zodat zij het spel kunnen spelen?

Ik vind hier nergens een antwoord in de FAQ

Bericht 1 van 3 (1.186 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spel kopen voor meerdere tieners?

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @samageve 

 

Ik denk dat het handigste is om voor iedere dochter een eigen spel te kopen en voor hen ook een eigen account aan te maken. Lees hier meer over het aanmaken van een kinderaccount: Origin - Een EA-kinderaccount maken voor je minderjarige kind

 

Als jullie gezamenlijk gebruik maken van één computer is het daarnaast ook verstandig om voor iedere dochter een eigen account met wachtwoord aan te maken op de computer. Op deze manier kan de spelvoortgang van je dochters afzonderlijk niet door elkaar gaan lopen

Voor iedere dochter zal er dan een eigen map op de computer worden aangemaakt en kunnen zij elkaars spellen niet veranderen of aanpassen.

Het is ook niet toegestaan om met meerdere personen gebruik te maken van één account en inlogcode. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (1.176 Weergaven)

Alle reacties

Re: Spel kopen voor meerdere tieners?

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @samageve 

 

Ik denk dat het handigste is om voor iedere dochter een eigen spel te kopen en voor hen ook een eigen account aan te maken. Lees hier meer over het aanmaken van een kinderaccount: Origin - Een EA-kinderaccount maken voor je minderjarige kind

 

Als jullie gezamenlijk gebruik maken van één computer is het daarnaast ook verstandig om voor iedere dochter een eigen account met wachtwoord aan te maken op de computer. Op deze manier kan de spelvoortgang van je dochters afzonderlijk niet door elkaar gaan lopen

Voor iedere dochter zal er dan een eigen map op de computer worden aangemaakt en kunnen zij elkaars spellen niet veranderen of aanpassen.

Het is ook niet toegestaan om met meerdere personen gebruik te maken van één account en inlogcode. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (1.177 Weergaven)

Re: Spel kopen voor meerdere tieners?

★★★★★ Expert

Je zal per gebruiker een eigen Origin / EA account moeten aanmaken, @samageve, want het delen van accounts wordt afgeraden vanwege de minder leuke gevolgen.
De kinderaccounts worden gekoppeld aan de volledige account van hun ouder(s) / verzorger(s) en hebben geen toegang tot de online functies.
Je zal de producten per Origin / EA account moeten gaan kopen.
Met tieneraccounts kan je nog bepaalde instellingen wijzigen en zullen ook nog gekoppeld zijn aan de volledige account van hun ouder(s) / verzorger(s).

Wordt dezelfde computer gedeeld, dan kan je het beste voor elke gebruiker een eigen Windows gebruikersaccount aanmaken. Zo worden hun voorkeuren en spellen apart bewaard.
Op deze manier kunnen er minder problemen verschijnen en daardoor zal makkelijk van alles misgaan.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (1.164 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help