Re: Spel herstellen lukt niet.

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spel herstellen lukt niet.

★ Novice

Hallo,

Ik had wat problemen met mijn sims 4. Ik kon niet meer op nieuw spel of spel laden klikken en wou daarom eerst proberen mijn spel te herstellen. Dat lukte eerst redelijk goed maar is nu vastgelopen...

Wat kan ik nu doen? 

Bericht 1 van 6 (173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel herstellen lukt niet.

[ Bewerkt ]
Champion

@evildevilgirlHeb je ook geprobeerd om origin te herstellen of start je de Sims 4 met de EA desktop app of Steam?
Als je wat meer informatie kunt geven over jouw computer of laptop, helpt dat ons jou beter te helpen. Dus gebruik je Windows of MacOS en welke specificaties heeft jouw computer?

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (166 Weergaven)

Re: Spel herstellen lukt niet.

★★★★★ Expert
Start met helemaal de basisstappen te doen, @evildevilgirl. Je zal daarvoor de Origin cliënt en alle spellen van Origin helemaal afgesloten hebben.
Mogelijk heb je software openstaan, die de goede werking van de Origin cliënt en De Sims 4 verhinderen.
Je dient beiden en hun gegevens lokaal te bewaren.

Systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Groetjes.
Bericht 3 van 6 (155 Weergaven)

Re: Spel herstellen lukt niet.

★ Novice

Ik heb uiteindelijk heel mijn laptop moeten herstarten kon ook niets meer doen in origin er draaide buiten origin ook niks anders. Hij heeft er alsnog ruim 1u of iets meer over gedaan maar het is wel gelukt. Ook het probleem dat ik had met het niet kunnen klikken op nieuw spel / spel laden is opgelost na het herstel. Mijn galerij waar ik enkel rode kruisen zie echter niet. Daar bij mijn Avast al  origin al bij de uitzonderingen staat zoek ik daar nog even verder naar het probleem (cache files zijn leeg) ik check morgen mijn wifi sterkte nog even... Verder weet ik niet wat het probleem nog zou kunnen zijn? 

Bericht 4 van 6 (152 Weergaven)

Re: Spel herstellen lukt niet.

★★★★★ Expert
Hallo @evildevilgirl,

De duur van een reparatieproces is afhankelijk van de hoeveelheid, de snelheid van je computer en internetverbinding. Een bekabelde internetverbinding gebruiken wordt aangeraden.
Het gebruik van aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties") zijn vaak de oorzaak van problemen die je tegenkomt tijdens het spelen van als het starten De Sims 4.


Zorg dat je de Origin cliënt en de spellen van Origin hebt toegevoegd aan de witte lijst van je beveiligingssoftware.
Lukt dat niet, dan zal je deze helemaal moeten afsluiten. Anders, dan maar eens helemaal verwijderen.
Controleer of de beveiligingssoftware is bijgewerkt, met een schone installatie. Contact opnemen met de ondersteuning, mocht het probleem aanhouden.


Mogelijk wordt het reparatieproces als het spelen van De Sims 4 op een bepaalde manier gehinderd door andere software die je nog hebt openstaan en niet nodig zijn op dit moment.
Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...
Ook De Sims 4 via de Origin cliënt starten, instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" op de laagste stand zetten en start de Origin cliënt als een Administrator.


Controleer of je laptop nog wel voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4. Hardware van een laptop werkt minder dan de hardware een normale PC.
Mogelijk dien je de stuurprogramma's van je laptop gaan bijgewerkt. Na een installatie, zal je de laptop opnieuw starten
Zijn er nog updates voor Windows bij de Windows Update beschikbaar? Download en installeer allen, waaronder ook de optionele updates. Aansluitend de laptop opnieuw starten. Herhaling is mogelijk.


Mocht hierna nog problemen zijn, dan je DxDiag informatie vermelden bij je reactie, opgeslagen in een tekstbestand, zie hiervoor: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Groetjes.
Bericht 5 van 6 (147 Weergaven)

Re: Spel herstellen lukt niet.

Community Manager (retired)
Hey @evildevilgirl,

Ik ben blij om te horen dat de herstel geholpen heeft. Voor de rode kruizen, dit is vaak alsnog een Avast/AVG probleem die het helaas blokkeert. Kun je zien of de tips en handleiding van @Trismagistos op de volgende pagina helpen?

https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Hoe-los-ik-dit-op-Rode-kruizen-in-mijn-galerij/m-p/9888608#M7487

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (130 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help