Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★ Newbie

Hallo,

 

 

Een halfuur geleden heb ik Magische rijk van Sims 4 gekocht. Het geld is al afgeschreven, maar er staat nog steeds bij de bestelgeschiedenis ''betaling in behandeling''. Terwijl de vorige downloadde het spel gelijk. 

 

Hoe lang moet je wachten? Wat moet ik doen?

 

Groetjes

Bericht 1 van 10 (643 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★ Newbie
@richardnl409 dat heb ik ook ik heb net sims 4 eiland leven gekocht maar kan hem niet zien dat ik hem heb maar wel betaald het is van mijn rekening afgeschreven
Bericht 2 van 10 (619 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★ Newbie
@richardnl409 Ik heb ook een half uur geleden een aankoop gedaan, geld is afgeschreven maar er staat nog steeds 'betaling in behandeling'
Bericht 3 van 10 (612 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★ Newbie
@richardnl409 Hier hetzelfde probleem
Bericht 4 van 10 (598 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde, heel raar hij zegt ook dat ik hem 3 keer heb besteld terwijl ik hem 1 keer heb besteld.

Bericht 5 van 10 (595 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★ Newbie

Hier hetzelfde met Vampieren den uiteten..

Geld afgeschreven maar geen game...

Bericht 6 van 10 (588 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★ Newbie

het zelfde probleem bij mij hij begint maar niet met downloaden.....  

Bericht 7 van 10 (565 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★ Newbie

Ik heb origin afgemeld en opnieuw ingelogd met e-mail adres.

Nu is het spel wat ik net gekocht hebt aan het downloaden, maar nog geen bevestigings- mail ontvangen.

Bericht 8 van 10 (541 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★ Newbie

Hier het zelfde probleem

Bericht 9 van 10 (524 Weergaven)
0 Kudos

Re: Spel gekocht, geld weg maar geen download

★★★★★ Expert
Hallo @richardnl409, @chimene1108, @aesshout, @488822, @larissaeasports, @Sfh23071992, @uriacornelisse, @miraandaa89, @Hoiendoei66

Een betaling verwerken kan tot 36 uren duren. Door de feestdagen, als de wereldwijde nare situatie kunnen er meer mensen online aankopen doen, waardoor dit wat langer duurt.

Meestal zal de Origin cliënt een bericht geven, dat er iets klaar staat om te downloaden.
Het kan helpen om de Origin cliënt eens opnieuw laten starten.

Voor het spelen / downloaden van uitbreidingen en aanvullingen dien je het basisspel te bezitten.
De uitbreidingen en aanvullingen kan je terugvinden bij hun basisspel.
Voor De Sims 4: Start de Origin cliënt en ga je aanmelden, als je dit nog niet hebt gedaan.
Dan ga naar de spelbibliotheek toe en klik op De Sims 4.
Vanaf het tabblad "Extra Content" en alle tabbladen naar rechts toe, vermelden aanvullende inhoud, die je nog kan kopen voor het spel.
Een oranje knop met "Downloaden", "Spelen" of "Details", betekent dat je deze al hebt.
Een oranje knop met "Kopen" en een bedrag ernaast, betekent dat je deze nog niet hebt.

"De Sims 4: Eiland Leven" is terug te vinden in de lijst onder het tabblad "Uitbreidingspakketten".
"De Sims 4: Magische Rijk", "De Sims 4: Uit Eten" en "De Sims 4: Vampieren", is terug te vinden in de lijst onder het tabblad "Game packs".


Mocht je nog geen e-mail ter bevestiging hebben ontvangen, kijk dan ook in andere mappen dan Postvak In, zodat die niet bij "spam" (ongewenste e-mail) is terechtgekomen.

Als je via de Origin cliënt of de Origin website iets koopt, wordt het gekochte product automatisch gekoppeld aan jouw Origin / EA account, waar op dat moment de bestelling werd gedaan. Controleer dus, dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld voor dat je de aankoop gaat doen.


Je eens helemaal afmelden bij de Origin cliënt en daarna de Origin cliënt helemaal afsluiten.
Kort wachten, voor een paar minuutjes.
De Origin cliënt weer starten en je weer aanmelden. Gebruik bijvoorkeur en indien mogelijk je volledige e-mail adres, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.

De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Wis alle filters in je spelbibliotheek van de Origin cliënt, zodat het product niet ergens anders wordt ingedeeld.

Controleer of je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.

Controleer of je verbonden bent met het internet.

Controleer of de Origin cliënt niet gehinderd wordt door andere software, die misschien nog onnodig openstaat.

Staat de aankoop ook bij je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Het is niet mogelijk om met een kinderaccount online te kopen.


Door dat vele mensen het zelfde soort probleem hebben en hun eigen onderwerpen daarover hebben gemaakt, in een erg korte tijd, is het goed mogelijk dat daar een antwoord is gegeven. Daardoor is het dus goed mogelijk, dat je meerdere keren kan worden genoemd. Vooral als je hier en daar een reactie achterlaat.


Groetjes.
Bericht 10 van 10 (503 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help