Re: Sloten op deuren defect sinds update

door SimLibby
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sloten op deuren defect sinds update

★★★ Apprentice

Als ik een deur op slot doe voor iedereen met uitzondering van een specifieke Sim, dan kan - na het afsluiten van het spel - die specifieke Sim niet meer door de deur heen wanneer ik het spel later weer opstart. Dit geldt voor alle huishoudens en gebeurt zelfs nog steeds na het volledig opnieuw installeren van het spel. De game onthoudt de instellingen voor sloten dus niet en sluit de deuren af voor iedereen na het opslaan en daarna opnieuw opstarten van het spel.

 

Ik heb inmiddels ook Honden & Katten geïnstalleerd met de nieuwe opties voor sloten, maar het probleem blijft bestaan. Gebeurt dit bij iedereen of alleen bij mij? Indien het laatste, wat kan ik hier aan doen?

Bericht 1 van 8 (1.878 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Sloten op deuren defect sinds update

★ Guide

Mogelijk is dit probleem nu opgelost. Al heb ik dit niet zelf uitgetest. 

Uit de patch notes bij update: 12/12/17 - PC 1.37.35.1010 / Mac 1.37.35.1210:


Patch notes schreef:

Locking your doors, then leaving the lot, and then returning, should no longer cause the door lock to fail.


 

Bron: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/931455/december-12-2017-patch-notes

 

In thread bekijken

Bericht 6 van 8 (1.836 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sloten op deuren defect sinds update

Heb je dit met alle type deuren? Ik zal het zo meteen eens testen in mijn game. Mogelijk heb je een bug te pakken.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 8 (1.829 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sloten op deuren defect sinds update

★ Guide

Ik heb dit ook getest. Ik heb van punkins0pe in zijn topic (zie verderop) de omstandigheden meegekregen en heb dit zo goed mogelijk proberen na te bootsen. Dit is wat ik heb gedaan. 

 

 

  • Mods (tijdelijk) verwijderd evenals localthumbcache.package
  • Nieuw spel gestart met drie Sims willekeurig gemaakt in CES.
  • Ingetrokken op een starterskavel: Krakende hut in Willow Creek. Niets aan veranderd, dus deuren e.d. zoals dat huis gebouwd is. 
  • Opgeslagen.
  • Reparateur en Regelmatige schoonmakersdienst ingehuurd via de telefoon.
  • Een Sim (Teun) geselecteerd en achtereenvolgend op de voordeur geklikt voor de opties Deur op slot doen voor iedereen behalve werknemers en Toegang verlenen aan Teun .
  • De reparateur kwam opdagen maar had natuurlijk niets te doen dus ging meteen weer weg. Gewacht op de schoonmaker zodat ik kon testen of hij naar binnen kon.
  • Wel testingcheats ingeschakeld zodat ik wat voorwerpen vies kon maken om de schoonmaker een reden te geven naar binnen te gaan. 
  • Schoonmaker kwam binnen, deed zijn ding, en ging weer weg. Teun kon op dit punt ook gewoon naar binnen en buiten wandelen.
  • Opgeslagen en volledig afgesloten naar Origin. 
  • Save herstart. Teun zat binnen op de bank en kon niet naar buiten door de deur. Ook nog even op de schoonmaker gewacht. Die kon wel gewoon weer naar binnen, deed zijn ding en ging weer.
  • Teun nog even geshift clicked naar buiten maar vanuit buiten naar binnen, daar had hij ook geen zin in.

Daarna wilde ik even kijken of ik iets aan de instelling kon veranderen zodat het probleem opgelost wordt. Het viel me toen op dat 'Deur ontgrendelen voor huishouden' twee lege vakjes geeft. Ben even kwijt of dat altijd zo geweest is, nee toch? Dacht eerst nog dat het door testingcheats kwam maar na het uitzetten hiervan nog steeds lege vakjes. Een verband met de issue? Ik ben verder niet op onderzoek gegaan naar dit.

 

In dit topic op Dutch officials zijn we aan het testen geweest: http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/771483/sloten-op-deuren-defect-na-update

 

 

 

Bericht 3 van 8 (1.822 Weergaven)

Re: Sloten op deuren defect sinds update

★★★ Apprentice

We zijn er inmiddels dus achtergekomen dat de bug zich niet voordoet wanneer je:

- de deur enkel op slot doet voor iedereen behalve een specifieke Sim

 

maar wel wanneer je:

- tegelijkertijd met die specifieke toegestane Sim, ook toegang verleent aan Werknemers (= schoonmaker / reparateur / en dergelijke)

Bericht 4 van 8 (1.813 Weergaven)

Re: Sloten op deuren defect sinds update

★★★ Newbie
Halloooooo, fixed it EAGAMES!!!
Bericht 5 van 8 (1.745 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sloten op deuren defect sinds update

★ Guide

Mogelijk is dit probleem nu opgelost. Al heb ik dit niet zelf uitgetest. 

Uit de patch notes bij update: 12/12/17 - PC 1.37.35.1010 / Mac 1.37.35.1210:


Patch notes schreef:

Locking your doors, then leaving the lot, and then returning, should no longer cause the door lock to fail.


 

Bron: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/931455/december-12-2017-patch-notes

 

Bericht 6 van 8 (1.837 Weergaven)

Re: Sloten op deuren defect sinds update

★★★ Apprentice
Ik kan bevestigen dat het probleem inderdaad is opgelost!
Bericht 7 van 8 (1.680 Weergaven)

Re: Sloten op deuren defect sinds update

EA SPORTS FC Team
Bedankt voor het melden!
Jason.png
Bericht 8 van 8 (1.677 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help