Re: Sims4 nieuwe spel

door lilianvanpaard
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims4 nieuwe spel

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

ik vind het leuk om nieuw spel te spelen en dan met Alex moyer alleen kan ik niet de telefoon  gebruiken wan ter staat uitgeschakeld  door uitleg. Vissen is ook een opdracht dat kan ook niet want er staat uitgeschakeld  door uitleg.

 

Groetjes Vivian (lilianvanpaard)

Bericht 1 van 5 (400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 nieuwe spel

EA SPORTS FC Team

Hey @lilianvanpaard,

 

Ik zie onderaan jouw scherm een uitleg/tutorial. Heb je deze al voltooid?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (389 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 nieuwe spel

★★★★★ Novice

er staat vrije speeltijd.
en bekijk je voortgang.

 

waarom kan ik dan niet vissen en en snipperdag opnemen?

en andere wereld bekijken?

Bericht 3 van 5 (385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 nieuwe spel

EA SPORTS FC Team

Ik zal @Trismagistos ook eens taggen aangezien hij/zij veel in-game kennis heeft Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 5 (381 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 nieuwe spel

Champion

@lilianvanpaard  Ik heb op verzoek van @EA_Jason  even gekeken naar jouw vraag en ik denk dat ik wel een oplossing voor je heb.

 

Normaal gesproken zal je eerst de uitleg moeten spelen en daarom kan je een aantal zaken niet afronden. In de uitleg zijn een aantal opties uitgeschakeld omdat je eerst een aantal zaken 'zal moeten leren'. Daarom kan je nog niet vissen, een vrije dag opnemen en de werelden beheren.

 

Als je Alex Moyer per se wil toevoegen aan jouw spel zal je een cheatcode moeten gebruiken. Om de cheats te activeren toets je eerst Ctrl, Shift en c tegelijkertijd in. Dan zie je links bovenin een wit raampje ter grote van een regel met daarin een knipperende cursor. Toets de woorden 'testingcheats on' zonder de aanhalingstekens. Dan zie je in het raampje een reactie van het spel: 'testingcheats enabled'. Nu staan de cheats aan.

 

Ga vervolgens naar Alex Moyer en gebruik de shift toets en je muisknop en klik tegelijkertijd op Alex Moyer. Je ziet dan een menu met daarin ook de optie aan  familie toevoegen. Als je dat hebt gedaan sla je het spel op. Zie het tweede screenshot.

Spoiler

Schermafbeelding 2020-09-28 200001.png


Schermafbeelding 2020-09-28 194907.png

Je kan dan ook nog kiezen om een andere cheat te gebruiken. Klik dan op bewerken in CES (Creëer een Sim) Dan lijkt het net alsof je ze gelijk voor de spiegel zet en dan kan je de sims aanpassen.

Spoiler
Schermafbeelding 2020-09-28 200114.png

Vergeet niet je huishouden daarna op te slaan in je eigen bibliotheek. Het mapje rechtsboven. Als je dat hebt gedaan dan kan je daarna dit huishouden via werelden beheren plaatsen, splitsen of samenvoegen met andere huishoudens. Er is wel één maar: Je kan jouw Alex Moyer niet meer opladen naar de Galerie. 

 

Veel plezier met spelen 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (367 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help