Re: Sims4 loopt vast

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims4 loopt vast

★ Novice

hallo allemaal 

ik heb de Sims 4 ook maar sinds dat ik de nieuwe game pack heb gekocht loopt het vast en kan ik niks meer doen ik kan ze niet meer naar werk sturen of bewegen het loopt gewoon compleet vast ik speel het via origin en ik heb het al repareren gedaan maar ik weet niet op welk knop ik moet drukken als ik de Sims 4 wil verwijderen want ik wil wel alle game packs houden en de Sims 4 zelf ook maar dat ik het verwijder en dat ik het gewoon weer kan installeren INPLAATS van kopen help me alsjeblieft weet iemand het

Bericht 1 van 9 (664 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims4 loopt vast

EA SPORTS FC Team

Hallo @ElisabethVisser1,

 

Sommige uitbreidingen hebben wat hogere systeemvereisten dan het De Sims 4 basisspel, ik kan voor je controleren of jouw computer voldoet aan de systeemvereisten als je mij jouw DxDiag geeft.

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

 

Om De sims 4 te verwijderen hoef je alleen maar in Origin op De sims 4 te klikken met de rechtermuisknop en voor Verwijderen te kiezen. Daarna kan je De sims 4 opnieuw downloaden en installeren via Origin. 

Jason.png
Bericht 2 van 9 (655 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 loopt vast

★ Novice

Ik kan uit 3 dingen kiezen om het te verwijderen welke van de 3 moet ik dan hebben  en word dan niet mijn uitbreidingen verwijderd en dat ik ze dan nii opnieuw moet downloaden

Bericht 3 van 9 (649 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 loopt vast

EA SPORTS FC Team

Je kunt de uitbreidingen ook opnieuw downloaden en installeren via Origin Standard smile

 

Welke 3 dingen krijg je te zien?

Jason.png
Bericht 4 van 9 (647 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 loopt vast

★ Novice
@EA_Jason Als ik thuis ben laat ik het zien
Bericht 5 van 9 (641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 loopt vast

★★★★★ Expert


Als je problemen ervaart tijdens het spelen na de installatie van een uitbreiding en daarbij je Sims bepaalde acties niet meer doen, @ElisabethVisser1, dan kan je deze basisstappen nalopen:
  1. Ga naar je Documenten, open de map Electronic Arts, vind hier de map genaamdDe Sims 4 en hernoem die dan.
  2. Ook kan je de cache van de Origin cliënt leegmaken.
  3. Repareer het spel via de Origin cliënt. Rechtsklik in de spelbibliotheek op de tegel van De Sims 4 en kies voor de Repareren optie.
Je dient ervoor te zorgen dat je alle overige, openstaande en onnodige programma's hebt afgesloten, want deze kunnen invloed hebben op de goede werking van het spel. Met name beveiligingssoftware kan onbedoeld te boosdoener zijn.
Zorg dat de stuurprogramma's van je computer zijn bijgewerkt.
De vereiste systeemeisen kan je terugvinden op de webpagina van de betreffende uitbreiding, via de Origin cliënt als op de website van Origin.

Je kan De Sims 4 met de uitbreiding gewoon opnieuw installeren via de Origin cliënt, via de gekoppelde EA / Origin account.
Ook kan je De Sims 4 verwijderen via Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen\ waar je dit spel selecteert in deze lijst en op de knop Verwijderen/wijzigen klikt.
Zo kan je de uitbreidingen voor De Sims 4 terugvinden in de Origin cliënt. Hier staat ook hoe je ze kan verwijderen.

Zou je de uitbreiding en je DXDiag informatie kunnen vermelden?


Groetjes.


Bericht 6 van 9 (627 Weergaven)

Re: Sims4 loopt vast

★ Novice

De 3 optie die ik krijg te zien is

 

1. Verwijderen en uit gamebibiliotheek wissen

je kunt de sims4 digital deluxe altijd weer toevoegen via origin access

 

2. Alleen verwijderen van computer 

de sims4 digital deluxe blijft zichtbaar in de gamebibliotheek maar je moet hem opnieuw downloaden om te spelen

 

 

3 editie game terugdraaien

 this game wil revert back to the version you purchased 

 

dit zijn de 3 opties die ik kan kiezen 

Bericht 7 van 9 (616 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 loopt vast

@ElisabethVisser1 Optie 2.

 

Optie 1 is om het spel volledig te verwijderen van je computer en uit Origin.

Optie 2 is het spel alleen van de computer verwijderen.

Optie 3 is het spel van Origin Access naar de gekochte versie terugdraaien.

 

Om je te helpen zou een DxDiag heel fijn zijn, zoals @EA_Jason vermelde.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 8 van 9 (596 Weergaven)

Re: Sims4 loopt vast

★★★★★ Expert
Probeer eerst de basisstappen eens, @ElisabethVisser1. Meestal zorgt dit dat problemen na de installatie van een uitbreiding, als dat je Sims bepaalde acties niet meer kunnen doen worden opgelost.
De Sims 4 helemaal verwijderen kan later nog wel, doe dit via het Configuratiescherm.
Vermeld de uitbreiding waarmee je her probleem mee ervaart en voeg ook de DXDiag informatie zoals eerder gevraagd toe.
Bericht 9 van 9 (588 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help