Sims stervende, maar gebeurd niets

door nientjee17
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims stervende, maar gebeurd niets

★★★ Novice

Magere Hein is er wel, maar doet niets. Staat de hele tijd op 1 plek. 
Ik kan m’n Sims niet omkleden, ik kan niet bouwen, ik kan heel m’n spel niets eens opslaan. Enzovoort 

Bericht 1 van 15 (1.304 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

Champion

@nientjee17 is de Sim wel overleden en heb je een urn in je spel? Als dat niet het geval is, raad ik je aan om zowel de Sim als Magere Hein opnieuw te resetten met gebruik van de cheatcodes. Kijk of je jouw spel daarna kunt opslaan en beëindigen. Als dat lukt, repareer daarna je spel in Origin.

 

De andere mogelijkheid is na het resetten gewoon op Magere Hein te klikken en te kiezen voor de optie 'Naar huis sturen' of de optie 'Afscheid'. Sla je spel op en sluit daarna ook af door te kiezen voor opslaan en afsluiten.

Repareer daarna ook je spel in Origin.

 

Laat ajb ook weer weten of het daarmee is gelukt.

 

Alvast bedankt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 13 van 15 (1.571 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @nientjee17,

 

Dat is heel vervelend! Vooral omdat bij de aanwezigheid van Magere Hein alle andere onderdelen in het spel niet meer toegankelijk zijn. Je kunt niet meer bouwen, niet meer naar Creëer Een Sim om je Sims om te kleden enz. Er is op de Engelse Forumpagina ook een bug rapport voor gemaakt: Opgelost: [WORKAROUND] Grim reaper wont collect the dead, household stuck - Answer HQ en zoals je misschien ook kunt lezen is er een workaround voor. Als je in ieder geval helemaal aan het begin van de topic een 'Me too' (Ik ook) zou willen aanklikken dan kan er hopelijk snel een echte fix voor worden gemaakt.

 

De workaround bestaat uit een cheat die je dan kunt toepassen: Open daarvoor het cheatraam door de toetsen: ctrl, shift en c gelijktijdig in te toetsen. Het cheatraam links boven gaat dan open. Toets in het raam de woorden: testingcheats on. Als het goed is krijg je dan in het raam te lezen dat de cheats zijn geactiveerd.  Zoek daarna Magere Hein op en shift klik erop. Als het goed is krijg je dan ook een optie te zien met de woorden Reset object (Debug) of het woord Debug. Als je dat aanklikt zal Magere Hein verder gaan met het ophalen van de Sim die is overleden. Soms heb je geluk en verdwijnt magere Hein zonder iets te doen.

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt gehad.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

Edit: Correctie toegepast op de juiste manier van oplossen (het vergeten woord 'shift' alsnog toegevoegd)

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 15 (1.293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

★★★ Novice

Hej @Trismagistos 

Bedankt voor je reactie! 
Klopt inderdaad wat jij zegt! 
Maar als ik doe wat jij beschrijft komt er in het raam te staan cheats are enabled. En vervolgens kan ik nog niets 

Bericht 3 van 15 (1.289 Weergaven)

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

[ Bewerkt ]
Champion

@nientjee17 Bedoel je dat je Magere Hein dan niet kunt aanklikken? Kan je wel een andere Sim aanklikken? Bijvoorbeeld de gene die Magere Hein komt halen?

 

Laat het even weten dan kijk ik of er nog andere oplossingen zijn. Laat ook even weten of je gebruik maakt van Custon content of modificaties. Want dan kan ik onderzoeken of die de oorzaak zijn.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 15 (1.289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

★★★ Novice


@Trismagistos Ik kan degene die magere Hein komt halen, wel aanklikken nog, maar voor de rest niets. Ligt dood zegmaar. Ook kan ik magere Hein aanklikken maar krijg geen opties daarbij. 

Voor de rest maak ik geen gebruik van Custon content of modificaties 

Bericht 5 van 15 (1.283 Weergaven)

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

Champion

@nientjee17 Probeer dan de optie met de cheatcodes en reset object op de dode sim. Hopelijk dat je de sim daarmee verandert in een urn of het probleem wel kunt oplossen.

Laat ajb even weten of dat wel helpt.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 15 (1.296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

Champion

@nientjee17 Probeer dan de optie met de cheatcodes en gebruik shift en klik met daarna reset object op de dode sim. Hopelijk dat je de sim daarmee verandert in een urn of het probleem wel kunt oplossen.

Laat ajb even weten of dat wel helpt.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 15 (1.295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

★★★ Novice
@Trismagistos Sorry, ben niet heel handig hierin. Maar hoe doe ik dit?
Bericht 8 van 15 (1.293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

[ Bewerkt ]
Champion

@nientjee17 Geeft niets. Ik heb ook foutje gemaakt door niet helemaal duidelijk te maken dat je ook de shift toets gelijktijdig moet indrukken als je Magere Hein of de Sim aanklikt met je muiscursor. Dat heet shift klik en wordt wel vaker gebruikt bij het uitvoeren van cheats.

De shift toets zie je zowel links als rechts op je toetsenbord ter hoogte van de letter 'Z' en wordt ook gebruikt om hoofdletters te typen.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 15 (1.281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims stervende, maar gebeurd niets

★★★ Novice
@Trismagistos Het is gelukt!!!! Onwijs bedankt!!!
Bericht 10 van 15 (1.274 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help