Re: Sims relaties

door BabyBunss
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims relaties

★ Novice

Ik kan de relaties niet meer zien van mijn sims poppetjes. 

Ook staan de pictogrammen door elkaar, zoals het telefoontjes staat bij behoeftes. 

 

Ik heb 2 plaatjes toegevoegd waar je kan zien dat de pictogrammen door elkaar staan, en 1 van dat ik mijn relaties niet kan zien, terwijl ik die wel heb. 

 

Is er iemand die me kan helpen?! Zou echt heel fijn zijn Frown

Bericht 1 van 5 (397 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims relaties

★★★★★ Expert
Ervaar je dit ook met andere Sim / huishouden, nieuw gemaakt of gekozen uit standaard aanbod, @BabyBunss?
Verwijder alle aangepaste inhoud, als je die soms gebruikt. Heb je de basisstappen gedaan?


Onderwerpen met technische problemen met De Sims 4 hebben hier hun plek op het forum: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (392 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims relaties

★★★★★ Expert
Ervaar je dit ook met andere Sim / huishouden, nieuw gemaakt of gekozen uit standaard aanbod, @BabyBunss?
Verwijder alle aangepaste inhoud, als je die soms gebruikt. Heb je de basisstappen gedaan?


Onderwerpen met technische problemen met De Sims 4 hebben hier hun plek op het forum: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (393 Weergaven)

Re: Sims relaties

★ Novice

Ik heb dit bij alle sims huishoudens, maar ik had dit ook zo ineens en ik heb geen idee of het aan mijn cc ligt of iets. 

Maar wat bedoel je met de basis stappen??

Bericht 3 van 5 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims relaties

★ Novice

Ik heb zojuist mijn cc uitgeschakeld en het schijnt te werken, maar ik zou graag mijn cc terug willen. 

Kan ik ook het gene verwijderen wat het heeft veroorzaakt? zoja, hoe kan ik die vinden?

Bericht 4 van 5 (383 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims relaties

Champion

Natuurlijk moet dat kunnen. @BabyBunss. De Sims games zijn altijd van en voor de spelers geweest en het is dus heel normaal dat er aangepaste inhoud wordt gebruik en wordt gemaakt. Het is wel zo dat het gebruik van custom content en modificaties altijd voor eigen risico is. Je moet er dus voor zorgen dat die aangepaste inhoud ook up to date blijft. Na iedere patch update van de Sims is er weer opnieuw oude aangepaste inhoud die je moet testen en als die niet meer werkt zal je die moeten verwijderen. Een van de oud moderatoren van het Sims forum heeft vlak voor haar afscheid nog een aantal pagina's met tips en tricks achter gelaten.  Omdat jij je modificaties een CC graag terug wilt zetten raad ik je aan de stappen te volgen die zij in de link heeft omschreven: Downloaden voor De Sims 4: Custom Content (CC) en Mods — The Sims Dutch 

Heel veel succes met het terugplaatsen en

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help