Sims packs uit verschillende bronnen downloaden

door PyroBatNL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims packs uit verschillende bronnen downloaden

★ Apprentice

Ohaii Standard smile

Vraagje, kon het zelf even zo snel niet vinden.

 

Ik heb wat gamepacks bij steam en EA aangekocht.

Nu wilde ik eigenlijk een pack bij Origin kopen, want daar tijdelijke mooie deals.

Maakt het uit waar je de packs vandaan haalt? Of kun je het allemaal tegelijkertijd spelen als je eenmaal gedownload hebt?

 

 

Bericht 1 van 4 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims packs uit verschillende bronnen downloaden

Champion

@PyroBatNL Het maakt wel zeker wat uit waar je je uitbreidingspakketten koopt. Eigenlijk doe je er verstandig aan zoveel mogelijk bij een aanbieder te kopen. Een pakket dat je bij Steam hebt gekocht wordt niet geregistreerd in Origin en andersom geldt dat ook. Mijn advies is om je uitbreidingspakketten eigenlijk alleen maar te kopen bij de aanbiedere waar je je basis game hebt gekocht. Ala je zou willen overstappen of je accounts zou willen loskoppelen zal je altijd contact op moeten nemen met een adviseur van EA. 

Ik heb zelf al mijn games via Origin aangeschaft en nooit problemen ondervonden.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (297 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims packs uit verschillende bronnen downloaden

★★★★★ Expert
Bekijk eens dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/troubleshooting-ea-games-on-steam/ Er schijnen regelmatig toch wat problemen te verschijnen, als je beiden met elkaar gebruikt, @PyroBatNL.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (304 Weergaven)

Re: Sims packs uit verschillende bronnen downloaden

Champion

@PyroBatNL Het maakt wel zeker wat uit waar je je uitbreidingspakketten koopt. Eigenlijk doe je er verstandig aan zoveel mogelijk bij een aanbieder te kopen. Een pakket dat je bij Steam hebt gekocht wordt niet geregistreerd in Origin en andersom geldt dat ook. Mijn advies is om je uitbreidingspakketten eigenlijk alleen maar te kopen bij de aanbiedere waar je je basis game hebt gekocht. Ala je zou willen overstappen of je accounts zou willen loskoppelen zal je altijd contact op moeten nemen met een adviseur van EA. 

Ik heb zelf al mijn games via Origin aangeschaft en nooit problemen ondervonden.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (298 Weergaven)

Re: Sims packs uit verschillende bronnen downloaden

★ Apprentice

Dank Standard smile

Bericht 4 van 4 (292 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help