Re: Sims pack middelbare school

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims pack middelbare school

★★★ Newbie

Mijn dochter kocht gisteren het pack Middelbare school. Dit werkt echter niet... 

 

Andere packs kon ze wel direct gebruiken. 

 

Iemand die kan helpen? 

Bericht 1 van 10 (397 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack middelbare school

Champion

Hey @luckyvonfluky,

 

Zou je misschien wat meer kunnen vertellen? Als een uitbreidingspakket niet werkt dan kan dat aan veel zaken liggen. Heeft je dochter het pakket wel kunnen downloaden of is er ergens anders een probleem.

Hoe meer informatie je geeft hoe beter we kunnen helpen met het zoeken naar een oplossing.

 

Als het kan geef dan ook wat meer informatie over de computer en eventueel de specificaties. Maak ajb ook duidelijk of je dochter gebruik maakt van custom content en of modificaties. Alle informatie kan helpen om het probleem op te lossen.

 

Alvast bedankt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 10 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack middelbare school

★★★ Guide
@luckyvonfluky Heeft jouw dochter misschien de Legacy Edition van de sims 4? Dit houdt in dat ze dus minder plaats kwijt is op haar harde schijf van haar computer maar er wordt bij vermeld dat het vaak niet met extension packs werkt Frown Dat had ik tenminste en daardoor heb ik het gewone pack uiteindelijk geïnstalleerd paar maanden geleden.

Zie: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/High-school-werkt-niet-help/m-p/11703207#M14375

Succes,
Groetjes Monique
Bericht 3 van 10 (382 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack middelbare school

★★★ Newbie

Ze speelt de Sims op PS4 en heeft het extansian pack wel degelijk kunnen downloaden.

Ze krijgt volgende melding: om te spelen heb je de game de Sims 4 en alle updates nodig. 

Bericht 4 van 10 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack middelbare school

Champion

Hey @luckyvonfluky,

 

Ik denk dat ik begrijp wat er aan de hand is. Heeft je dochter wel het De Sims 4 basisspel gekocht of ontbreekt dit? 

Om het uitbreidingspakket Middelbare School (High School Years) te kunnen spelen heb je eerst en vooral ook het basisspel van De Sims nodig. Zonder deze basis kan je het spel helaas niet spelen.

Het advies is om het basisspel aan te schaffen of je kunt contact opnemen met de klantondersteuning en kijken of je in aanmerking komt voor een restitutie. Hier kan je meer lezen over het teruggave beleid: Hoe je geld terug kunt vragen voor EA-games

En in deze link vind je meer informatie over de bereikbaarheid van de klantondersteuning: https://bit.ly/EA-Ondersteuning
Houdt er rekening mee dat de Nederlandse chat niet aanwezig is in het weekend. 

 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 10 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack middelbare school

★★★ Newbie

Ze heeft het basisspel van de Sims. Met alle andere pakketten die ze heeft gekocht, waren er nooit problemen.

Bij Landleven bvb staat die melding ook maar dat pakket werkt naar behoren.

Er zijn enkel problemen met Middelbare school. 

Bericht 6 van 10 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack middelbare school

[ Bewerkt ]
Champion

Goed om te weten dat het probleem dus niet daar aan ligt @luckyvonfluky!

 

Als je dochter een groot aantal pakketten heeft is er duidelijk iets anders aan de hand.

 

Vaak kan je het probleem op een console oplossen door de stekker van je console uit het contact te halen. Ongeveer een minuut te wachten voordat je de stekker weer terug in het contact steekt. Meestal haalt de console dan de nodige eigen updates op en ook eventuele updates voor de aanwezige pakketten. 

Controleer dan ook of er voldoende opslagruimte is voor deze uitbreiding en kijk ook of er niet al  meer dan 5 opslagbestanden van het spel aanwezig zijn. 

 

Op deze Engelstalige pagina staat veel adviezen voor het geval er iets niet gaat zoals je zou mogen verwachten: [Read First] Sims 4 Console Troubleshooting Guide - Answer HQ Wie weet dat je daar een oplossing kunt vinden als de eenvoudigere oplossingen die ik hier net heb aangegeven niet werken.

 

Laat even weten of je daar wel wat aan hebt. 

 

Veel succes. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 10 (343 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack middelbare school

★★★ Newbie

We hebben vanalles geprobeerd maar niets werkt...

 

Ik heb enkele foto's toegevoegd. Volgens het ene scherm moet ze het spel downloaden, op een ander scherm staat dat ze het pakket bezit. 

Raar... Maar we zijn wel zeker dat de €40 voor het pakket betaald zijn. 

Bericht 8 van 10 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack middelbare school

Champion

Heb je ook al eens geprobeerd om uit te loggen uit Origin, @luckyvonfluky?  

 

Soms kan dat helpen met het legen van de cache. Log dan na een paar minuten weer in. Wie weet helpt dat met het resetten van de informatie in Origin zelf. Als dat niet werkt dan kan je misschien contact opnemen met de klantondersteuning. Hopelijk dat zij iets voor je kunnen betekenen.

In de bijgevoegde link vind je alle ondersteuningsopties: https://bit.ly/EA-Ondersteuning

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 10 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack middelbare school

Community Manager
Hey @luckyvonfluky,

Vervelend om te lezen dat jullie dit probleem hebben met De Sims 4 op de PS4. Even kijken of dat we je hier misschien mee kunnen helpen via het forum, of dat het misschien beter is om contact op te nemen met de winkel waar je de uitbreiding van ons hebt gekocht; Sony PlayStation.

Voor het spelen van een EA spel op een console heb je geen Origin nodig op een PC, dit is namelijk alleen voor PC of Mac spellen, dus daar hoe je niks mee te doen.

Het kan soms wel lastig zijn om te achterhalen of een DLC (Downloadbare Content, het uitbreidingspakket) goed geïnstalleerd is op een console. Je kunt hiervoor het beste het volgende proberen; https://www.playstation.com/nl-nl/support/games/add-on-dlc-in-game-currency-support. Als je die stappen hebt gevolgd, weet je zeker dat de DLC goed is geïnstalleerd.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 10 van 10 (272 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help