Sims pack deïnstalleren

door PyroBatNL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims pack deïnstalleren

★ Apprentice

SulSul Standard smile

Is hier iemand die weet hoe ik een Sims pack kan deïnstaleren?

Heb al wat rond gezocht, maar kan het niet vinden.

Heb recent landelijk leven geïnstalleerd, sinds ik dat heb zitten er zoveel bugs in het spel dat het soms onspeelbaar is. (Onder andere mijn inventaris werkt niet naar behoren, en kan items zoals raket niet bouwen)

Hoop dat als ik de pack deïnstalleer en dan een repair doe, het dan wel werkt.

Vadish, DagDagStandard smile

 

 

Bericht 1 van 7 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims pack deïnstalleren

★★★★★ Expert
Doe de volledige basisstappen eens, om te kijken of deze de problemen verhelpen, @PyroBatNL.
Zorg ervoor dat je alle aangepaste inhoud hebt ontdaan en daarna De Sims 4 gerepareerd via de Origin cliënt?
De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt. Ga met een nieuwe of standaard Sim / huishouden testen.

Reservekopie maken van je spelvoortgang en instellingen. De Sims 4 volledig daarna verwijderen. Aansluitend De Sims 4 opnieuw downloaden en installeren, met de gewenste aanvullende inhoud.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (416 Weergaven)

Re: Sims pack deïnstalleren

Community Manager (retired)
Hey @PyroBatNL,

Ik geloof niet dat er officieel een manier is om deze handmatig te verwijderen (zou wel tof zijn inderdaad). Kun je zien of de volgende uitleg van @Trismagistos helpt om zonder bepaalde packs te spelen?

https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/773188/hoe-uitbreidingspakket-verwijderen#latest

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 7 (406 Weergaven)

Re: Sims pack deïnstalleren

Champion

@EA_Neil en @PyroBatNL Die omschreven methode is echt de enige manier waarop je kunt voorkomen dat een spel wordt geladen voordat je het speelt. Zorg er wel voor dat je Administratorsrechten hebt in Origin door Origin als administrator te starten. In windows kan dat door met de rechtermuisknop op het icoontje van Origin te klikken en te openen bij administrator.

 

Omdat het gaat over Landelijk Leven (het laatste uitbreidingspakket Expansion Pack EP) is het nummer EP11. De opdrachtcode wordt dan

 

Spoiler
-disablepacks:EP11

Als je meer pakketten wilt uitsluiten dan zal je opzoek moeten naar het nummer van dat pakket. Als je meer hulp nodig hebt, laat het dan even weten.

 

Voor het bouwen van de raket heeft Simvasion, een van de champions op Answers HQ een fix gemaakt. Dit is een modificatie die voorlopig heel goed werkt. Lees daarvoor ook even de informatie in deze link.

https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Megathread-Collectie-in-game-bugs-voor-Landelijk-Leven/m-p/10685... 

 

Ik heb nog geen mededelingen gezien over problemen met de inventaris. Dat probleem zou ook door een verouderde of gebroken modificatie kunnen komen. Zorg er dus voor dat als je die gebruikt je deze up to date houdt. Als je daar ook hulp bij nodig hebt, hoor ik het graag.

 

Veel succes en veel plezier met spelen. 😉

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (398 Weergaven)

Re: Sims pack deïnstalleren

★ Apprentice
@RealSimmor0 Dank voor reactieStandard smile
Dat is allemaal al geprobeerd en had op moment dat installeerde en spel begon al geen cc omdat weet dat het bij elk nieuw pack vaak probleem is.
Dus dacht, misschien helpt het als ik helemaal zonder opstart, maar helaas was dat lastiger dan dacht
Bericht 5 van 7 (388 Weergaven)

Re: Sims pack deïnstalleren

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

OhaiiStandard smile

@Trismagistos @EA_Neil 

Er zijn meerdere mensen met problemen inventaris. 

Zag op Twitter en op fora.

Het probleem doet zich vooral voor bij dingen die je kopen (flopsy of zaadjes) 

CC heb ik al vanaf begin dat deze save startte niet.

 

De uitsluit methode lukte echter welStandard smile

En ik kan weer goed spelen met mijn groene vingers Sims Standard smile

Installeer het wel weer eens als dingen gefixt zijn, heb toch al heel wat van de pack mogen genieten.

 

Hartelijk bedankt!

Bericht 6 van 7 (387 Weergaven)

Re: Sims pack deïnstalleren

Champion

Graag gedaan, @PyroBatNL,

 

Nu begrijp ik ook welk onderdeel niet werkt. Ik zal nog eens kijken of daar work arounds voor te vinden zijn. Zodra ik die gevonden heb, laat ik dat hier weten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 7 (376 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help