Sims op de laptop installeren

door Lot134
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims op de laptop installeren

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik heb een account bij Orgin en daar heb ik voor een paar jaar geleden de sims op gezet, nou wil ik heel graag de sims weer spelen, maar zijn mijn spellen eraf gehaald. 

Ik krijg hem nu niet meer op Orgin omdat mijn code al verzilverd is, wie kan mij helpen?

Bericht 1 van 6 (220 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims op de laptop installeren

[ Bewerkt ]
Champion

@Lot134zoals je het omschrijft, lijkt het alsof je meer Origin accounts hebt.

Zou je eens willen controleren of je met het account bent ingelogd dat je in het verleden hebt gebruikt om de codes te verzilveren?

 

Lees ook de informatie op deze pagina. Scroll naar beneden https://help.ea.com/nl/help/account/link-your-console-accounts/?franchise=origin&product=origin


Gebruik dus je oude email en wachtwoord. Als het daarmee niet meer lukt zal je toch contact moeten opnemen met de klantondersteuners.
Dat kan ook via Facebook of Twitter.
Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (206 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims op de laptop installeren

★★★ Newbie
@Lot134 Ik heb mijn codes niet eens meer ;''(
Bericht 2 van 6 (215 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims op de laptop installeren

★★★ Newbie

Ik heb mijn codes nog wel want ik heb mijn spel nieuw gekocht.

Bericht 3 van 6 (212 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims op de laptop installeren

[ Bewerkt ]
Champion

@Lot134zoals je het omschrijft, lijkt het alsof je meer Origin accounts hebt.

Zou je eens willen controleren of je met het account bent ingelogd dat je in het verleden hebt gebruikt om de codes te verzilveren?

 

Lees ook de informatie op deze pagina. Scroll naar beneden https://help.ea.com/nl/help/account/link-your-console-accounts/?franchise=origin&product=origin


Gebruik dus je oude email en wachtwoord. Als het daarmee niet meer lukt zal je toch contact moeten opnemen met de klantondersteuners.
Dat kan ook via Facebook of Twitter.
Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (207 Weergaven)

Re: Sims op de laptop installeren

★★★★★ Expert
Controleer dat je wel met de juiste Origin / EA account bent aangemeld, als je een lege spelbibliotheek ziet, want vaak is dat de oorzaak, @Lot134. Bij voorkeur en indien mogelijk, dien je ook met je volledig e-mail adres eens aan te melden, die je met de functies "Kopiëren" en "Plakken" overneemt, in plaats van deze te typen.

Download en installeer De Sims 4 via de Origin cliënt. Vermeid het installeren van De Sims 4 via de installatieschijven, dit zal vaak genoeg problemen geven.
De productcodes zijn eenmalig te gebruiken en blijven gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee ze toen werden verzilverd / geregistreerd.
Tweedehands gekochte producten kunnen dus niet nog eens worden gebruikt, op een andere Origin / EA account. Ga terug naar waar je het had gekocht, om je geld terug te vragen.
Ook gekregen producten zijn dus niet nog eens te gebruiken.

Werd het product gekocht via Origin, dan ontvang je geen productcode, deze wordt automatisch gekoppeld / geactiveerd op jouw Origin / EA account, @Casff40.

Als je de oorspronkelijke verpakking en liefst nog de aankoopbewijs hebt, dan zou je contact opnemen met de helpdesk, om mogelijk achterhalen welke Origin / EA account dat was.
Dat zal via de Engelstalige chat gaan: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States", daarna alle gegevens invullen en de chat in het Engels beginnen.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Werd het product in een andere winkel dan Origin, dan zal je hiermee contact opnemen.

Groetjes.
Bericht 5 van 6 (197 Weergaven)

Re: Sims op de laptop installeren

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Lot134 @Casff40 ,

 

Dit gebeurt inderdaad als je je op een ander account aanmeld dan je de spellen op verzilverd hebt. Ik wil je aan raden de stappen van @RealSimmor0 & @Trismagistos te volgen en andere emails en gebruikersnamen te proberen.

 

Als je niet meer weet welke naam en/of email het account onder staat neem dan contact op met de helpdesk over of de chat (help.ea.com) of social media (twitter/facebook onder EAHelp, controleer op het vinkje naast de naam) en geef hun de code zodat ze het account op kunnen zoeken voor je.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 6 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help