Re: Sims loopt vast MacBook Air M1

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims loopt vast MacBook Air M1

★★ Novice

Elke keer als ik de Sims speel op mijn MacBook Air M1 loopt hij vast na ongeveer 5 minuten. Ik heb al op meerdere fora gekeken en zie dat veel mensen hetzelfde probleem hebben, maar heb nog geen oplossing. Iemand een idee hoe je dit voorkomt?

Bericht 1 van 4 (933 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims loopt vast MacBook Air M1

[ Bewerkt ]
Champion

 @Timtjstul  Als je de verticale synchronisatie aanzet in de spelopties dan zal je het probleem waarschijnlijk kunnen oplossen. Ga daarvoor naar spel opties. Kijk bij  beeld en zorg dat je het vakje verticale synchronisatie aan vinkt.  

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (909 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: Sims loopt vast MacBook Air M1

★★★★★ Expert
Heb je dan de basisstappen gedaan, @Timtjstul?: Alle aangepaste inhoud verwijderen. Cache van de Origin cliënt leegmaken. De Sims 4 map hernoemen, zal in je "Documenten\Electronic Arts\" staan.
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt en daarna bijwerken.
De Sims 4 schoon starten. Test met een nieuwe Sim / huishouden of het probleem is verholpen. De Sims 4 altijd via de Origin cliënt starten.

Nagaan dat je platform wel voldoet aan de gevraagde systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Voor het gebruik van aanvullende inhoud, dient jouw gebruikte platform te voldoen aan hun aparte systeemeisen, als aan de aanbevolen systeemeisen van De Sims 4

Je dient je platform volledig hebben bijgewerkt.

Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten. Ook je beveiligingssoftware dus.

Beeldschermresolutie naar 1024×768 verlagen.
Grafische opties binnen De Sims 4 wijzigen, verlagen of uitschakelen.
Lukt het om De Sims 4 in de venstermodus te starten?

Via een nieuwe gemaakte gebruikersaccount met Administrator rechten, je aanmelden en dan nogmaals proberen zo.

Is de laatste versie van de Origin cliënt geïnstalleerd? Verwijder alle bestaande versies eerst. Een bèta versie (zogenoemde "technische preview") valt hier ook onder. Download de laatste versie van de Origin cliënt: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download Net als de systeemeisen.

Regelmatig opslaan, zal het aantal gegevens dat je kwijt kan raken verminderen, alsmede de gebruikte buffers en cache leegmaken.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (923 Weergaven)

Re: Sims loopt vast MacBook Air M1

[ Bewerkt ]
Champion

 @Timtjstul  Als je de verticale synchronisatie aanzet in de spelopties dan zal je het probleem waarschijnlijk kunnen oplossen. Ga daarvoor naar spel opties. Kijk bij  beeld en zorg dat je het vakje verticale synchronisatie aan vinkt.  

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (910 Weergaven)

Re: Sims loopt vast MacBook Air M1

Community Manager (retired)

Ik geef deze discussie een bump in verband met de samenvoeging van de forums om hem zo weer op de voorpagina te zetten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 4 (827 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help