Re: Sims gaan niet meer naar werk

door snoesje2018
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims gaan niet meer naar werk

★★★★ Novice

Als m'n sims moeten gaan werken dan doet hij het niet 

 

Je krijgt toch meestal de keus van wel je thuis werken of naar werk zoiets als ik zoiets wel aanklikken straat er iets wits boven idk maar hebben jullie enig idee wat het kan zijn??

Bericht 1 van 17 (878 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims gaan niet meer naar werk

★★★★ Novice
@Trismagistos Het is gelukt met behulp van een mod die aangeeft welke precies de boosdoener is nog bedankt voor de hulp

In thread bekijken

Bericht 15 van 17 (1.034 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims gaan niet meer naar werk

★★★★★ Expert
Welke foutmeldingen zijn dat dan, @snoesje2018? Kan je hiervan schermafdrukken maken, opslaan als afbeeldingsbestandstypen en dan als bijlagen bij je reactie vermelden?

Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties") en daarna De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.
Hernoem eerst nog De Sims 4 map die in je "Documenten\Electronic Arts" staat en de cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Start De Sims 4 via de Origin cliënt en test met een nieuw of je problemen zijn verholpen.

Je dient bij elke installatie van nieuwe aanvullende inhoud en/of voor dat je De Sims 4 gaat bijwerken eigenlijk altijd je gebruikte aangepaste inhoud verwijderen.
De aangepaste inhoud zorgt vaak voor problemen en zeker hierna. Ook allemaal dan bijwerken.
Stuk voor stuk uitzoeken wie de boosdoeners zijn (de 50% methode is verouderd). Bij problemen, raadpleeg je de meestal toegevoegde documentatie, of contact opnemen met hun maker anders.
Het gebruik van aangepaste inhoud is geheel op eigen risico en wordt hier, in het algemeen niet ondersteund.

Systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-legacy-edition#store-pag...

Groetjes.
Bericht 2 van 17 (861 Weergaven)

Re: Sims gaan niet meer naar werk

★★★★ Novice

Dus m'n cc uit zeggen en dan repareren of de cc beetje bij beetje eruit en steeds testen of die nog steeds zo doet

Bericht 3 van 17 (862 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims gaan niet meer naar werk

Champion

@snoesje2018 Het is verstandig om alle modificaties die je gebruikt even te verplaatsen naar een nieuwe map, bijvoorbeeld op je bureaublad met de naam: 'nog te testen modificaties'.

 

Verwijder dan ook gelijk het bestand 'localthumbcache.package' uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dat bestand zitten namelijk alle restanten van gebruikte cc en modificaties waar je nu blijkbaar nog last van hebt. Zodra je De Sims 4 opnieuw start, maakt het spel een nieuwe 'schone' versie van de localthumbcache.package aan.

 

Dan is het verstandig om je modificaties te testen op een nieuw spel. Na de test kan je dat spel altijd weer verwijderen of in het vervolg gebruiken voor een nieuwe testronde. Als je veel modificaties gebruikt dan kan je het beste de 50% methode gebruiken.

 

50/50 methode
Dat houdt in dat je eerst de helft van de modificaties terug plaats in de map : \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods. Test dit op een nieuw te starten spel en als alles het goed doet dan weet je dat deze modificaties goed en veilig zijn. Plaats die dan in een map op je bureaublad met 'bijvoorbeeld de naam 'veilige of goede modificaties'.

 

Test daarna uit de map met de naam 'nog te testen modificaties' weer een deel. Als dan blijkt dat je spel hapert dan weet je dat de kapotte modificaties in die map zitten. Test daarvan weer de helft en zo verder totdat je alle slechte modificaties hebt verwijderd. Sla in de tussentijd je spel niet op maar verlaat het zonder op te slaan! Als je alles hebt getest, kan je de inhoud van de map met de naam 'veilige of goede modificaties' weer terug plaatsen.

 

Als je modificaties gebruikt moet je rekening houden met de problemen die je nu bent tegengekomen. Zorg ervoor dat je de modificaties net zoals je spel up to date houdt. Bezoek regelmatig de pagina's van de makers en controleer of ze updates hebben.

Als dat niet werkt dan is het verstandig om je spel te repareren in Origin. Klik daarvoor in de spelbibliotheek met de rechter muisknop op de tegel van De Sims 4 en kies in het dropdown menu voor de optie repareren.

 

Hopelijk heb je wat aan deze methode. 

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 17 (864 Weergaven)

Re: Sims gaan niet meer naar werk

Champion

@snoesje2018 in deze link vind je een suggestie om je aangepaste inhoud te testen :https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Sims-gaan-niet-meer-naar-werk/m-p/10242874/highlight/false#M9757

 

@EA_Neil zou jij de draadjes aan elkaar willen knopen? Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 17 (864 Weergaven)

Re: Sims gaan niet meer naar werk

Community Manager (retired)

Hey @snoesje2018 ,

 

Laat ons weten of de 50/50 methode hierboven werkt. Dit is een goede manier om aangepaste content te testen waar @Trismagistos en @RealSimmor0 het over hebben.

 

Ik heb de twee discussies samen gevoegd en wat dubbele berichten weggehaald.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 17 (856 Weergaven)

Re: Sims gaan niet meer naar werk

★★★★ Novice

Als ik op ctrl + shift c klik en dan op naar werk gaan dan staat er Error nonetype object not callable 

 

Ik heb er zo'n duidelijk mogenlijk foto bij gezet als ik het meer uitgezoomed deed dan was het bestand te groot 

 

En hij geeft oranje kale berichten 

 

Ik heb meer dan 3000 mods en cc erin zal ik anders gewoon per 10 er in doen want ik kan niks anders verzinnen 

 

 

Bericht 7 van 17 (833 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims gaan niet meer naar werk

Community Manager (retired)
@snoesje2018,

Dat zijn inderdaad nogal wat mods/CC! Houd ons op de hoogte of je de boosdoener kunt vinden.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 17 (828 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims gaan niet meer naar werk

★★★★ Novice

UPDATE er staat bij mn lastexception dat de fout ligt bij een zogenaamd sims4.tuning.neilConfusedolo_felasmutatio_explorenature_pt2'>._tuning_loaded_callback. Dat is wat er bij staat  i kan err geen foto van maken want is te groot bestand zegt die 

 

Maar qls ik dot opzoek in m'n mods staat er niks dan komt er alleen de foutmelding tevoorschijn 

 

En er staat ook exception in sim timeline nou denk ik dat dat van ui cheats is al je doorspoel maar ik weet niet zeker 

 

Komt iets hiervan bij jullie bekend voor ?

 

Ik heb toch nog wat foto's kunne regelen 

Bericht 9 van 17 (826 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims gaan niet meer naar werk

Community Manager (retired)
@snoesje2018,

Dit gebeurt ook als je alle mods/CC eruit haalt en een verse nieuwe wereld begint of alleen in de huidige zonder of halve aantallen van mods/CC?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 17 (823 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help