Re: Sims en huizen kwijt na 'repair game'

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims en huizen kwijt na 'repair game'

★★★ Newbie

Tijdens het bouwen kon ik een deel van de fundering niet weg halen omdat ik de error 'failed to compute post' kreeg. Iemand raadde mij aan om via origin de optie 'repair game te gebruiken'.
Dit heb ik gedaan, maar ik ben nu al mijn sims en gebouwen kwijt. Waarom gebeurd dit? En is er een manier om dit terug te draaien?

Bericht 1 van 2 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims en huizen kwijt na 'repair game'

EA SPORTS FC Team

Hey @Geist-Kaliba,

 

Je hoort niet al jouw gebouwen en sims kwijt te raken na het repareren. Het enige dat ik kan bedenken wat de oorzaak zou kunnen zijn is dat je een update binnen hebt gehaald voor De Sims 4 die ervoor zorgde dat al jouw mods en cc niet meer werken.

 

Probeer eens alle mods en cc uit te schakelen en het spel opnieuw op te starten. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (241 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims en huizen kwijt na 'repair game'

EA SPORTS FC Team

Hey @Geist-Kaliba,

 

Je hoort niet al jouw gebouwen en sims kwijt te raken na het repareren. Het enige dat ik kan bedenken wat de oorzaak zou kunnen zijn is dat je een update binnen hebt gehaald voor De Sims 4 die ervoor zorgde dat al jouw mods en cc niet meer werken.

 

Probeer eens alle mods en cc uit te schakelen en het spel opnieuw op te starten. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (242 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help