Re: Sims blijft maar laden.

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims blijft maar laden.

★★★ Newbie

Goeieavond,

 

Ik wil net de Sims 4 spelen, maar hij blijft maar op het laad scherm hangen. Voordat ik de sims opstartte heeft origin eerst een update gedraaid. Bij mij installeert origin altijd automatisch de updates.

 

Nu lees ik ergens anders dat ik eerst een backup had moeten maken, maar dat heb ik dus niet gedaan... Kan ik nu nog die update terug draaien of moet ik iets anders doen zodat ik met mijn opgeslagen spel verder kan gaan? Help!?

Bericht 1 van 6 (1.381 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims blijft maar laden.

★★★ Newbie

Hoi Neil,

 

Ik ben er achter wat het was. Ik heb net alle cc en mods uit het spel gehaald en één voor één terug geplaatst. Uiteindelijk was het MC Command Center die het veroorzaakte, dus de nieuwe versie opgezocht en geplaatst en nu doet hij het weer :D

In thread bekijken

Bericht 5 van 6 (1.453 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims blijft maar laden.

★★★ Newbie

Ook als ik een nieuw spel start, blijft hij alleen maar laden. Frown

Bericht 2 van 6 (1.375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims blijft maar laden.

Community Manager (retired)

Hey @Mirne20 ,

 

Heb je toevallig custom content en/of andere aanpassingen geinstalleerd staan? Het is mogelijk dat door de update deze niet meer up to date zijn waardoor de familie niet wil laden. 

Neil.png
Bericht 3 van 6 (1.360 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims blijft maar laden.

★★★ Newbie

Hoi,

 

Ja ik heb een paar andere kapsels erin en mc command center.

Bericht 4 van 6 (1.356 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims blijft maar laden.

★★★ Newbie

Hoi Neil,

 

Ik ben er achter wat het was. Ik heb net alle cc en mods uit het spel gehaald en één voor één terug geplaatst. Uiteindelijk was het MC Command Center die het veroorzaakte, dus de nieuwe versie opgezocht en geplaatst en nu doet hij het weer :D

Bericht 5 van 6 (1.454 Weergaven)

Re: Sims blijft maar laden.

Community Manager (retired)

Helemaal super @Mirne20 !

 

Het gebeurt wel vaker dat mods/cc dit veroorzaken na een update. Nou zijn mods/cc zo'n beetje deel van het spel geworden (en we vinden de creativiteit geweldig) maar zijn niet door ons ontwikkelt dus we kunnen niet altijd garanderen dat ze blivjen werken nadat wij een update plaatsen. Gelukkig updaten ze vaak zelf mee en kun je na de update weer verder.

 

Blij te horen dat het gewerkt heeft. Veel plezier!

Neil.png
Bericht 6 van 6 (1.327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help