Sims blijft laden

door lisanne246
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims blijft laden

★★ Novice

Hi,

 

Ik heb nu al een paar dagen een probleem met mijn Sims. Als ik de game op start kan ik naar de wereld gaan en het huishouden kiezen waarmee ik wil spelen maar vervolgens blijft de Sims laden als ik op een huishouden klik. Ik heb alle cc en mods verwijderd, heb meerdere keren mijn cache gewist en ook de optie met je bestanden wissen met de Windows+R toets. Niks werkt want hij blijft nog steeds laden. Weet iemand wat ik nu moet doen ik wil dit graag opgelost hebben…

Bericht 1 van 9 (592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims blijft laden

Champion

@lisanne246  heb je ook het bestand localthumbcache.package uit de map Documenten\Electronics Arts\De Sims 4 verwijderd? In dit bestand blijven vaak de resten van je modificaties achter. Ook als je de map mods of de inhoud ervan hebt verplaatst. Als je dat bestand verwijdert kan je Sims een nieuwe 'schone' versie aanmaken. Als je daarna De Sims weer start zou je dat probleem ook moeten kunnen oplossen.

 

Last even weten of dat werkt. Er is ook een goede manier om je modificaties te testen. Laat even weten of je daarin geïnteresseerd bent.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 7 van 9 (547 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims blijft laden

Community Manager (retired)
Hey @lisanne246,

Sorry om te horen dat hij blijft laden. Is dit alleen met deze wereld/familie of ook als je een nieuwe start om te testen? Hoe heb je de CC/Mods verwijdert?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 9 (581 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims blijft laden

★★ Novice
@EA_Neil Ik heb het alleen getest deze wereld/familie waarmee ik nu speel. Ik heb de cc verwijderd uit mijn bestanden bij Mods en daarna ook alles uit downloads.
Bericht 3 van 9 (576 Weergaven)

Re: Sims blijft laden

★★★★★ Expert
Als je de map van De Sims 4 in je "Dcoumenten\Electronic Arts\" eerst eens een andere naam geeft, daarna de cache van de Origin cliënt leegmaakt, om aansluitend De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken, @lisanne246?
Hierna met een nieuw gemaakte of standaard gekozen Sim / huishouden testen of deze wel geladen wordt.
Bekijk dit helpartikel, hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Ook al heb je alle aangepaste inhoud verwijderd, er zullen vaak genoeg nog restanten achterblijven, die ook mee opgeslagen zullen worden bij je spelvoortgang.

Groetjes.
Bericht 4 van 9 (566 Weergaven)

Re: Sims blijft laden

Community Manager (retired)
@lisanne246,

Wat gebeurt er als je inderdaad de documenten map van De Sims 4 een andere naam geeft. Het spel opnieuw opstart, dan afsluit en dan de saves folder in de nieuwe Sims 4 folder (die het spel automatisch aanmaakt na het opstarten) plaatst?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 9 (562 Weergaven)

Re: Sims blijft laden

★★ Novice
@EA_Neil Als ik nieuw spel klik en een nieuw huishouden maak kan ik wel spelen. Ik zal wat jullie zeggen ook proberen
Bericht 6 van 9 (555 Weergaven)

Re: Sims blijft laden

Champion

@lisanne246  heb je ook het bestand localthumbcache.package uit de map Documenten\Electronics Arts\De Sims 4 verwijderd? In dit bestand blijven vaak de resten van je modificaties achter. Ook als je de map mods of de inhoud ervan hebt verplaatst. Als je dat bestand verwijdert kan je Sims een nieuwe 'schone' versie aanmaken. Als je daarna De Sims weer start zou je dat probleem ook moeten kunnen oplossen.

 

Last even weten of dat werkt. Er is ook een goede manier om je modificaties te testen. Laat even weten of je daarin geïnteresseerd bent.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 9 (548 Weergaven)

Re: Sims blijft laden

★★ Novice
@Trismagistos Hi, ja het werkt dankjewel!
Bericht 8 van 9 (529 Weergaven)

Re: Sims blijft laden

Champion

@lisanne246 

Graag gedaan!

Veel plezier met spelen. 😉 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 9 (518 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help