Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

door romybrink
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

★★★ Newbie

Mijn Sim legt de auditie met succes af en voert alle voorbereidingstaken uit. Maar als het de dag en uur van het optreden is, krijg ik geen pop-up om naar het optreden te gaan. Mijn Sim kan dus niet naar het optreden. Ik heb al enkele keren een optreden geannuleerd, het spel afgesloten en weer opgestart. Maar dit probleem blijft.

 

Hoe kan mijn Sim toch naar het optreden?

Bericht 1 van 10 (2.211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

★★★★★ Expert
Alle aangepaste inhoud ("modificaties") verwijderd? Met een nieuw gemaakte Sims het nog eens geprobeerd? Basisstappen opgevolgd? Gebruik je de laatste versie van De Sims 4, @Ute1998?
Bericht 2 van 10 (2.193 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

★★ Novice

Phantomlover1717 zegt onder een ander forum:

Dit is een bekend probleem:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/WORKAROUND-GF-Acting-Career-Sim-not-getting-gig-pop-up/m-p/893...

Workaround is:
- Stop de actieve optredens
- Start een nieuw optreden
- Blijf waar je bent in het spel, je mag geen laadscherm zien.
- Waneer je de pop up krijgt voor de auditie, ga met je Sim mee en voer de taken uit.
- Hierna kun je weer normaal reizen en laadschermen zien, tot je weer een auditie doet.

Andere Sims in het huishouden met een actieve carriere, waar je mee naa toe kunt, moet je alleen laten gaan als je wacht op een auditie pop up.
Zogemaande rabbit holes waar je Sim alleen ergens naar toe gaat kun je gewoon door laten gaan als je Sim op een auditie wacht

Bericht 3 van 10 (2.182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

★★★★★ Expert
Deze bug zou zijn opgelost als je een bijwerkte versie van De Sims 4 gebruikt. Helaas verwijst de link niet meteen naar een oplossing, @Mechteld.
Bericht 4 van 10 (2.138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik heb vandaag het spel gekocht en ook ik heb dit probleem. Is het bij jou al opgelost? Zo ja hoe? Heb al van alles geprobeerd..

Bericht 5 van 10 (2.042 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

★★★★★ Expert
Heb je alle aangepaste inhoud dan verwijderd, de basisstappen gedaan en gecontroleerd dat je de laatste versie van De Sims 4 gebruik, @Pindycin?
Bericht 6 van 10 (2.002 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

[ Bewerkt ]
★ Novice

Kan je mij voorzien van informatie/link die uitleg geeft wat ik precies dan moet doen? Mijn vriend en ik hebben inmiddels van alles geprobeerd, maar weten niet of je hetzelfde bedoeld. Het gaat daarbij wel om een ps4, weet niet of dit bruikbare info is. 

 

Ik heb hem verwijderd, opnieuw gedownload, nieuwste versie, nieuwe sim aangemaakt, gebruik hierbij geen mods etc. 

Bericht 7 van 10 (1.933 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

★★★★★ Expert
Voor spelconsoles zijn er minder mogelijkheden beschikbaar, @Pindycin.

PS4 helemaal uitschakelen.
Alle kabels losmaken. Apparaten die via / met PS4 werken, kan je beter ook uit te schakelen en de kabels ernaar toe losmaken.
Wacht zeker 15 minuten.
Losgemaakte kabels weer aansluiten. PS4 met een bekabeld verbonden controller laten opstarten. Alleen een TV is benodigd om opnieuw worden ingeschakeld.

Gebruik de aanwezige opties / functies om te controleren op ontbrekende en/of beschadigde spelgegevens en die ook weer te herstellen.

Verplaats je opgeslagen spelvoortgang naar een USB opslagmedium. Er mag geen spelvoortgang meer aanwezig is voor De Sims 4.

De Sims 4 opnieuw installeren.

Was de software van PS4 al bijgewerkt?

Gebruik je een spelschijf, probeer dan eens met een andere, of download het spel. Nagaan dat de spelschijf niet vuil, bekrast, stoffig of vettig is, zo nodig schoonmaken.

Probeer met een andere PS4.


Groetjes.
Bericht 8 van 10 (1.851 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

★★ Novice
@Ute1998 ik heb dit ook de 1e 2 “audities” kwn ik
mee en daarna doet ie t niet meer hebben jullie al een oplossing?
Bericht 9 van 10 (1.756 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 word beroemd- Sim kan niet naar optreden

★★★ Newbie

Dit heb ik ook kon een paar keer mee maar nu niet meer. Erg vervelend!

Bericht 10 van 10 (1.653 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help