Sims 4 wil niet opstarten

door ZwartPantertje
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 wil niet opstarten

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hey mensen,

Ik vroeg me af of een van jullie me konden helpen met een probleem van de sims 4. Mijn spel wil namelijk niet meer opstarten. 
Ik heb al geprobeerd om:
- Het spel en origin te verwijderen en opnieuw te installeren
- Alles in de map sims 4 te verwijderen 
- Het spel te repareren of te updaten

Elke keer als ik het spel wil opstarten krijg ik namelijk deze melding:

OPSTARTEN NIET MOGELIJK
DE SIMS 4 DRAAIT NIET OP DE VIDEOKAART VAN DIT SYSTEEM. CONTROLEER OF DE VIDEOKAART AAN DE MINIMALE SPECIFICATIES VOLDOET EN / OF DE NIEUWSTE VIDEODRIVERS GEÏNSTALLEERD ZIJN.

Ik heb geen idee hoe dat kan, ik heb laatst wel een uitbreiding gekocht maar daarna heb ik gewoon met die uitbreiding kunnen spelen. En nu werkt hij sinds een week niet meer. Ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen. Ik weet dat veel mensen zeggen dat je moet kijken of de sims 4 wel via de videokaart werkt, maar ik kan het NVIDIA control panal niet openen. Frown

Met vriendelijke groet

Lisa Standard smile

Misschien nog handige informatie:

processor: Intel(R) Core(TM) i7-6700HQ CPU
type systeem: 64-bit operating system, x64-based processor
editie: Windows 10 Home
videokaart: NVIDIA GeForce GTX 950M

Bericht 1 van 2 (1.602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 wil niet opstarten

EA SPORTS FC Team

Hey @ZwartPantertje,

 

Aangezien je een GTX 950M hebt, geeft deze foutmelding weer dat je De sims 4 op probeert te starten via de onboard chipset in plaats van de GTX 950M.

 

Je kunt de Nvidia Control Panel openen door met de rechtermuisknop op jouw bureaublad te klikken en te kiezen voor NVIDIA Control Panel. 

 

Via daar kan je ervoor kiezen om De Sims 4 op te starten door middel van de GTX 950M in plaats van de chipset.

 

Voor meer informatie lees je deze handleiding van Phantom door. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.817 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 wil niet opstarten

EA SPORTS FC Team

Hey @ZwartPantertje,

 

Aangezien je een GTX 950M hebt, geeft deze foutmelding weer dat je De sims 4 op probeert te starten via de onboard chipset in plaats van de GTX 950M.

 

Je kunt de Nvidia Control Panel openen door met de rechtermuisknop op jouw bureaublad te klikken en te kiezen voor NVIDIA Control Panel. 

 

Via daar kan je ervoor kiezen om De Sims 4 op te starten door middel van de GTX 950M in plaats van de chipset.

 

Voor meer informatie lees je deze handleiding van Phantom door. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.818 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help