Sims 4 wil niet downloaden

door Lyniepower
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Sims 4 wil niet downloaden

★★★ Newbie

Ik kan mijn sims 4 niet downloaden.. Het blijft maar voorbereiden op 0%. Er is ook geen laad balk bij het voorbereiden, Na een aantal uren me origin aan te laten staan. In de hoop dat er iets veranderd.. Veranderd er niks. Kort om ik kan mijn sims zo niet downloaden.. Hoe los ik dit op?

Bericht 1 van 2 (683 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 wil niet downloaden

EA SPORTS FC Team

Di kan komen doordat de download wordt tegengehouden door bijvoorbeeld een virusscanner of firewall.

 

Schakel de virusscanner/firewall tijdelijk uit of zet Origin in de uitzonderingen van jouw virusscanner en firewall. 

 

Vergeet niet om Origin op te starten als administrator. Dit doe je door met de rechtermuisknop op de Origin snelkoppeling te klikken en te kiezen voor "Als administrator uitvoeren".

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (781 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 wil niet downloaden

EA SPORTS FC Team

Di kan komen doordat de download wordt tegengehouden door bijvoorbeeld een virusscanner of firewall.

 

Schakel de virusscanner/firewall tijdelijk uit of zet Origin in de uitzonderingen van jouw virusscanner en firewall. 

 

Vergeet niet om Origin op te starten als administrator. Dit doe je door met de rechtermuisknop op de Origin snelkoppeling te klikken en te kiezen voor "Als administrator uitvoeren".

Jason.png
Bericht 2 van 2 (782 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help