Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 wil na update niet opstarten

★ Novice

Deze morgen heb ik de update van de Sims 4 gedownload. 

Nu elke keer ik op spelen druk komt deze melding (zie de bijlage) 

Wanneer ik op ja, nee of het kruisje druk kom ik altijd terug op het origin scherm. 

Ik kan mijn game dus niet openen. 

Ik heb geen mods zitten en ik heb ook al eens repareren gedaan via origin. 

Origin verwijderd en terug geïnstalleerd. 

 

Bericht 1 van 19 (821 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

★★★ Novice
@RealSimmor0 De update heb ik geïnstalleerd. Sneeuwpret heb ik niet. Dat maakt overigens geen verschil. Ik moet nog steeds origin eerst afsluiten en dan als admin starten. Anders start het spel niet op. Maar met deze omweg doet hij het wel en het spel crasht niet.

In thread bekijken

Bericht 14 van 19 (1.040 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

Champion
@mariesimsdlm Misschien kan je Origin nog wel openen? Als dat zo is raad ik je aan om De Sims 4 te repareren via de game bibliotheek. Klik rechts op het spel in die bibliotheek en kies de optie repareren.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 19 (817 Weergaven)

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

★ Novice

Heb ik ook al een paar keer gedaan, jammer genoeg. 

groetjes!

Bericht 3 van 19 (818 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

★ Novice
@mariesimsdlm ik krijg een melding over initialisatie ofzo
Bericht 4 van 19 (805 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

★★★★★ Expert
Deze melding komt van het "Gebruikersaccountbeheer", @mariesimsdlm. Je dient te bevestigen (met "Ja") om door te kunnen gaan. Keuzes "Nee" of annuleren laten je niet doorgaan.
Lees deze instructies hoe je de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" kan wijzigen: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-serve... Schuifbalk op de laagste stand zetten en dan bevestigen.
Daarnaast heb je misschien geen rechten voor het wijzigen of de benodigde actie te doen.


Zou je van de foutmelding een schermafdruk kunnen maken, deze opslaan als een afbeeldingsbestandstype en dit bestand weer als een bijlage toe te voegen bij je reactie, @9nj0cw62zsho?


De systeemeisen voor De Sims 4 staan hier vermeld: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 5 van 19 (806 Weergaven)

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

★ Novice

ik heb dat hij de game niet wil starten ivm een initialisatie fout wat nu ?

 

Bericht 6 van 19 (784 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

★★★★★ Expert
Kan je daarvan een schermafdruk maken, zoals eerder is aangegeven, @9nj0cw62zsho?
Bericht 7 van 19 (771 Weergaven)

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

★★★ Novice

Hoi,

 

 

Ik had precies hetzelfde probleem. Na veel andere dingen uitproberen heb ik origin gestart als administrator. (Met rechts op origin in de taakbalk en dan in het menu wat omhoog komt weer met rechts op origin klikken. dan kan je kiezen voor opstarten als administrator).

En nu start het spel wel op! 

Nog niet lang genoeg het spel open gehad om te zien of het spel alsnog crasht na 10 minuten, maar dit is alweer een stap verder! Standard smile

 

 

Bericht 8 van 19 (760 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

★ Novice
@RealSimmor0 hallo nee dat kan niet hij gaf eerder aan dat er een initalie satie update had maar ja hij doet nu helemaall niks meer hij geeft nu weer iest anders aan en zeg de code vcruntimme140 dll is niet gevonden
Bericht 9 van 19 (759 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil na update niet opstarten

[ Bewerkt ]
Champion

@9nj0cw62zshoAls je de melding krijgt dat je VCRUNTIME140.dll niet hebt of zelfs MSVCP140.dll dan betekent dat dat je een paar programma's niet op je computer hebt die wel nodig zijn om De Sims te kunnen spelen.
Hieronder volgt een link waarmee je de benodigde onderdelen van het programma Visual Studio 2015, 2017 and 2019 op jouw computer kan installeren: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads.

Kies in ieder geval voor de versies: vc_redist.x86.exe en vc_redist.x64.exe
Jouw computer zorgt er zelf voor dat de juiste onderdelen worden geïnstalleerd.
Veel succes en veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 19 (745 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help