Sims 4 werk geen collega

door Gerlin95
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 werk geen collega

★ Novice

Hallo

Ik heb zelf sims 4 met de uitbreiding aan het werk gekocht. Ik wilde graag wetenschapper worden. Dus ik als baan wetenschapper gevonden. De eerste dag ga ik mee met mn sim naar zn werk, als opdracht heb ik "een staal vragen aan een collega".  Maar ik heb helemaal geen collega, mn sims is helemaal alleen op zn werk.

Doe ik iets verkeerd? Of is dit een fout? Hoe kan ik dit oplossen?

Bericht 1 van 2 (1.085 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 werk geen collega

EA SPORTS FC Team

Hallo @Gerlin95,

 

Vaak komen dit soort problemen voor door mods en cc, verwijder ze allemaal eens en kijk of dat het probleem oplost. Je kunt ook het spel repareren via Origin door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor repareren. 

 

Soms duurt het een paar dagen voordat collega's op komen dagen, doorspelen en geduld hebben helpt vaak ook. 

 

In het ergste geval kan je een andere sim dezelfde carrière geven en zo zijn ze collega's Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.071 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 werk geen collega

EA SPORTS FC Team

Hallo @Gerlin95,

 

Vaak komen dit soort problemen voor door mods en cc, verwijder ze allemaal eens en kijk of dat het probleem oplost. Je kunt ook het spel repareren via Origin door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor repareren. 

 

Soms duurt het een paar dagen voordat collega's op komen dagen, doorspelen en geduld hebben helpt vaak ook. 

 

In het ergste geval kan je een andere sim dezelfde carrière geven en zo zijn ze collega's Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.072 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help