Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

door jwillemsen816
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

★★★ Novice

Mijn dochter opende net Origin en sims 4 inclusief al haar gekochte packs en uitbreidingen zijn allemaal weg. Helemaal niets meer, iemand anders met dezelfde problemen?

Bericht 1 van 12 (409 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

Community Manager (retired)
Hey @jwillemsen816,

Er was helaas Zaterdag inderdaad een storing merkbaar aan onze kant. Zijn alle spellen en uitbreidingen sinds dat opgelost is allemaal weer op hun plek?

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 9 van 12 (352 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

Champion

@jwillemsen816 Zou je een paar vragen willen beantwoorden om ons duidelijk te maken wat er precies is gebeurd? Op dit forum helpen spelers andere spelers. Wij hebben dus geen toegang tot jullie gegevens.

 

Allereerst is het verstandig om te kijken of er is er ingelogd met het juiste Origin account? (het Account dat is gebruikt om De Sims aan te schaffen) Zo niet zoek dan die account gegevens erbij en probeer het opnieuw. Daarnaast is het voor ons ook plezierig om te weten wat voor een computer er wordt gebruikt. Windows, MacOS en console systemen vragen allemaal hun eigen specifieke aanpak. Zodra we die informatie hebben kunnen we verder kijken en betere adviezen geven.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 12 (410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

De account is correct, we hebben er maar eentje. het gaat om windows met de origin launcher. De hele bilbiotheek is leeg, sims 4 is weg en ook alle packs die zijn gekocht zijn niet meer zichtbaar. Al een andere PC geprobeerd en daar origin op geinstalleerd en na een login daar is ook de bibliotheek helemaal leeg.

 

Als ik op ea.com naar de order history ga (https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index) dan krijg ik een foutmelding te zien dat die pagina niet beschikbaar is.

Bericht 3 van 12 (408 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

Champion

@jwillemsen816 Ik heb even gekeken maar ik heb geen problemen met inloggen dus de website is voor mij wel bereikbaar. Mijn voorstel is om Origin even te verwijderen via het instellingen menu van Windows. Dus via het submenu van de Apps en onderdelen en proberen daarna alles opnieuw te installeren. Als er ook een ander start account wordt gebruikt (EA Desktop, Steam o.i.d.) houdt er dan rekening mee dat deze niet altijd even goed samenwerken met Origin. Mocht er een probleem blijven bestaan met het Account neem dan ajb contact op met de Support afdeling van EA-Origin : https://help.ea.com/nl/contact-us/new/?product=origin&platform=pc&category=manage-my-account

 

De contacten verlopen in de regel in het Engels dus houdt daar rekening mee. Chatten kan ook via Facebook of Twitter.

Hopelijk kunnen jullie hier even mee voortuit.

 

Veel Succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 12 (398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

★★★ Novice

Net met support aan de chat gezeten, er is blijkbaar een wereldwijd technisch probleem, tijdens de chat werd dit pas bekend.

Bericht 5 van 12 (394 Weergaven)

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

[ Bewerkt ]
Champion

@jwillemsen816 Bedankt voor de terugkoppeling en goed om te weten. Ik er geen last van maar zal deze informatie zeker delen met een groot deel van de spelers die andere spelers helpen.

 

Hartelijk bedankt en hopelijk voor straks,

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 12 (389 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

★★★★★ Expert
Meestal is er dan met de verkeerde Origin / EA account aangemeld, @jwillemsen816. Gebruik bij voorkeur en indien mogelijk het volledige e-mail adres, dat je met de functies "Kopiëren" en "Plakken" overneemt, in plaats van deze te typen.
Zorg dat je verbonden bent met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Je dient overige en onnodige openstaande software hebben afgesloten. Sommige beveiligingssoftware zijn onbedoeld een boosdoener hierin.
Wis de filters in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
Staan de gekochte producten in je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken is het basisspel vereist en moet zijn geregistreerd op dezelfde Origin / EA account.
Een kinderaccount heeft geen toegang tot de online functies.

Laatste versie van de Origin cliënt is hiervan te downloaden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download Je zal alle bestaande versie, inclusief de "technische preview", dus hebben verwijderd.

Contact opnemen met de helpdesk, wat meestal hierna de stap is, om te kijken wat er mogelijk gedaan kan worden met de ontbrekende inhoud als problemen met jouw Origin / EA account. Dat gaat via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op Verenigde Staten en daarna alle gegevens invullen. Begin de chat in het Engels.
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC

Mocht er een storing of werkzaamheden bekend zijn, dan zal er toch geduldig moeten wachten, tot deze voorbij is.


Groetjes.
Bericht 7 van 12 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

[ Bewerkt ]
Champion

@jwillemsen816 Er is misschien een workaround voor het probleem. De spellen staan hopelijk namelijk wel gewoon op de harde schijf. Dus zoek ajb eens naar: \Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin\TS4_x64 en dubbelklik dan op het Ts4_x64.exe bestand.

Bij een aantal spelers omzeilt deze weg de standaard Origin start initiatie roept dan toch de juiste effecten op. Misschien dat je op deze manier de Sims 4 voorlopig even aan de praat krijgt. 

Als je Twitter hebt volg dan dit kanaal om updates te krijgen over de stand van zaken. https://twitter.com/eahelp/status/1370712178626531332?s=21

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 12 (373 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

Community Manager (retired)
Hey @jwillemsen816,

Er was helaas Zaterdag inderdaad een storing merkbaar aan onze kant. Zijn alle spellen en uitbreidingen sinds dat opgelost is allemaal weer op hun plek?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 12 (353 Weergaven)

Re: Sims 4 volledig weg, lege bibliotheek!

★★★ Novice

Ja, het is helemaal opgelost toen de storing voorbij was

Bericht 10 van 12 (349 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help