Re: Sims 4 verdwenen uit bibliotheek

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 verdwenen uit bibliotheek

★★★ Newbie

Hallo, 

 

mijn sims 4 is verdwenen uit mijn bibliotheek op Origin. 

 

Ik had een aantal jaar geleden de gratis versie gedownload maar hier is er geen productcode van denk ik? 

Ik zie het spel wel nog staan in mijn bestelgeschiedenis. Op Origin staat wel nog steeds dat ik het gratis kan downloaden maar als ik hierop klik, moet ik toch betalen. 

hoe kan ik het spel terug krijgen? 

Bericht 1 van 3 (573 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 verdwenen uit bibliotheek

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk ben je dan met de verkeerde Origin / EA account aangemeld, @chloeaaa.
Nagaan dat je met de juiste Origin / EA account gaat aanmelden. Gebruik bij voorkeur en indien mogelijk, je volledig e-mail adres, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.

Als het een langere tijd geleden is dat je de Origin cliënt hebt gestart, dan kan je ook eens de cache van de Origin cliënt leegmaken, zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Je dient zijn verbonden met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding. Controleer ook dat de Origin cliënt niet gehinderd / geblokkeerd wordt met de internettoegang.

Zijn de filters in je spelbibliotheek gewist, zodat De Sims 4 niet ergens anders ingedeeld staat?

De producten die gekocht zijn via Origin, ontvang je geen productcode, maar het product wordt automatisch gekoppeld aan jouw Origin / EA account waarmee de aankoop werd gedaan. De productcode zal je terugvinden bij de speleigenschappen.

Weet je zeker gaat dat het gaat om een basisspel en niet over aanvullende inhoud? Voor het gebruik van aanvullende inhoud, is het basisspel vereist en dient zijn geregistreerd onder dezelfde Origin / EA account.

Heb je soms een betaald abonnement gehad op EA Play en later deze stopgezet, waardoor je mogelijk De Sims 4 kreeg? Je dien De Sims 4 als nog te kopen, of weer een abonnement voor EA Play gaan aanschaffen.

Mocht het hierbij niet lukken, dan zal je contact opnemen met de helpdesk, om te zien wat zij mogelijk hieraan kunnen doen.

Dat gaat via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States" en aansluitend alle gegevens invullen. Dan de chat in het Engels beginnen.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 verdwenen uit bibliotheek

Community Manager (retired)

Ik geef deze discussie een bump in verband met de samenvoeging van de forums om hem zo weer op de voorpagina te zetten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (519 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help