Re: Sims 4 update: oude huishoudens weg

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 update: oude huishoudens weg

★★★ Newbie

De nieuwe Sims 4 update loopt heel vaak vast. Ook zijn al mijn oude huishoudens weg (ook die na de update gemaakt zijn). Ik kan vaak niet eens kiezen voor het kopje oud spel laden. Dan is er alleen de playbutton. Soms staat er opeens wel een kopje onder. 

Bericht 1 van 3 (327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 update: oude huishoudens weg

★★★★★ Expert
Dit onderwerp zal beter thuishoren bij de technische problemen voor De Sims 4, omdat je onderwerp daar te maken heeft, @Bootje99

Zorg dat je de basisstappen hebt gedaan, waaronder alle aangepaste inhoud ("modificaties") ontdoen van De Sims 4, De Sims 4 daarna gaan repareren en aansluitend schoon starten.
Zorg dat je De Sims 4 altijd eigenlijk via de Origin cliënt start.
Zorg dat je alle overige en onnodige openstaande software helemaal hebt afgesloten.
Het is mogelijk dat je de stuurprogramma's van je computer eerst nog dienen worden bijgewerkt. Begin met die van je videokaart.
Nagaan dat je computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Bij problemen dan graag je DxDiag informatie, opgeslagen in een tekstbestand en bij je reactie vermelden, door het tekstbestand als een bijlage toe te voegen daarbij: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 update: oude huishoudens weg

Champion

@Bootje99 Kan je hier ook informatie geven op wat voor een computer je de Sims 4 speelt? De meeste spelers die iets soortgelijks tegenkomen spelen dan op een Mac en hebben de iCloud aangezet.

Als jij ook op een Mac speelt dan doe je er verstandig aan om de cloudopslag van je spellen uit te zetten.

Een enkele keer komt dit probleem ook voor bij de OneDrive van Windows én als je met de Sims 4 op een Windows pc speelt zal je daar de OneDrive uit moeten zetten. Als je hulp nodig hebt met het uitzetten van de cloudopslag van of Mc of OneDrive dan kunnen we je hier ook bij helpen. Maar hoe meer informatie we hebben over jouw computer en de specificaties hoe beter we je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help