Sims 4 start niet op

door Bosims2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

 

 

 

Foto 2 klein.png

 

 

 

 

 

 

 @Trismagistos  Helaas doet hij het nog steeds niet Frown Ik klik op Sims 4 en dan word het even zwart en laad die. Maar dan valt het uit en komt er deze melding te staan. Weet u misschien ook hoe ik dit kan oplossen? 

 

Bericht 11 van 20 (516 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

Champion
@Bosims2 Maak jij soms gebruik van een Mac? Voor zover ik weet kwamen deze installatiefouten vooral voor bij de Mac Mojave.
Als dat zo is dan is het verstandig om ook deze informatie helemaal te lezen: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...
Lees dan ook het hoofdstukje: Probleemoplossingen voor Mac.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 20 (511 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Novice

@Trismagistos  Nee ik heb een Acer als laptop . En dit probleem kwam na dat eerste probleem en die heb ik kunnen oplossen door YouTube te kijken. Maar toen kwam dit probleem en ik weet niet hoe je dat moet oplossen. Ik hoop dat ik het nog kan spelen want vind het echt een leuk spel en heb veel geld erin gestoken. 

 

Dankuwel voor uw hulp Standard smile 

Bericht 13 van 20 (509 Weergaven)

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Expert
Die bestanden kon je gewoon in de Downloads laten staan, daarna dien te openen, @Bosims2.
Het zijn installatieprogramma's die de ontbrekende bestanden gaan installeren.
Deze worden ook meegegeven met de software die ze gebruikt.

Repareer De Sims 4 eens voor de initialisatie foutmelding je ziet bij het starten van De Sims 4. Eerder waren er onderwerpen over deze foutmelding opgedoken en beantwoord.
Door het gebruik van aangepaste inhoud, ongeldige spelgegevens, ontbrekende rechten en openstaande software, kunnen deze foutmelding veroorzaken.
Verwijder alle aangepaste inhoud en repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Je dien alle nog openstaande (achtergrond)programma's moeten afsluiten, waaronder ook je beveiligingssoftware.
De instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" op de laagste optie zetten. De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt. De "Origin In-Game" uitzetten. Start de Origin cliënt weer als een Administrator.


Groetjes.
Bericht 14 van 20 (479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Novice
@RealSimmor0 Dank u wel voor u hulp. Ik zal het gaan proberen
Standard smile
Bericht 15 van 20 (476 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Novice
@RealSimmor0 Bedoeld u met De Sims 4 schoon starten repareren?
Bericht 16 van 20 (469 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

Champion
@Bosims2 Ik kom nog even terug op je eerdere vragen.
Zou je eens willen proberen om de Sims te repareren via Origin?
Ga daarvoor naar de Game bibliotheek en klik dan met de rechtermuisknop op De Sims 4. Er verschijnt dan een menu. Kies dan voor de optie repareren. Het zal even duren voordat je spel volledig is gerepareerd.
Hopelijk kan je daarna weer gewoon spelen.
Heel veel sterkte.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 20 (456 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Novice
@Trismagistos Ik heb al een paar keer Sims 4 en alle pakketen gerepareerd maar ik krijg nog steeds de melding
Bericht 18 van 20 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

Champion
@Bosims2 Als je alle stappen hebt ondernomen en je houdt last van dezelfde fout, maak dan een kopie van de Sims 4 map en sla die op op een externe harde schijf of op je bureaublad. De Sims 4 map vind je hier: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.

Daarna zal je Origin moeten de-installeren en de registerwaarden moeten verwijderen met een programma zoals bijvoorbeeld Crap Cleaner (er zijn gratis versies te downloaden)

Als je dat hebt gedaan zal je opnieuw Origin moeten installeren en daarna alle Sims pakketten via Origin moeten downloaden.

Zodra dat klaar is kan je de inhoud van de Sims 4 map die je hebt opgeslagen overzetten in de nieuwe map die Origin automatisch heeft aangemaakt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 19 van 20 (423 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Expert
Als je de basisstappen juist hebt opgevolgd, dan is De Sims 4 gerepareerd en zal deze schoon starten, @Bosims2.

Volledig de basisstappen nalopen.
Controleer dat je geen ander software nog hebt draaien, die de werking van beiden programma's verstoort. Windows schoon laten opstarten.
Onjuiste rechten kan ook een probleem zijn.
Eigenschappen van "Electronic Arts" en "De Sims 4" mappen controleren. De "Alleen lezen" kenmerk uitschakelen.
Staat jouw gebruikersnaam onder "Delen" vermeld?
Nieuwe Windows gebruiker met Administrator rechten maken, je daarop aanmelden en zo nog eens proberen om De Sims 4 te starten.
Bepaalde ontbrekende updates voor Windows als verouderde stuurprogramma's kunnen ook een oorzaak zijn.
Je kan De Sims 4 eens volledig verwijderen en dan alleen het basisspel installeren. Test dan of De Sims 4 weer start.
Ook kan je de Origin cliënt volledig verwijderen, download en installeer de laatste versie van de Origin cliënt: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Verder kan je ook testen op een andere computer.
Dan de huidige computer eens goed laten nakijken, volledige systeemscan uitvoeren met een goede, bijgewerkte beveiligingssoftware. Herstelpunt terugzetten.
Controleer fouten in het Windows systeem.
Schone Windows 10 installatie overwegen.


Groetjes.
Bericht 20 van 20 (400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help