Re: Sims 4 start niet op

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 start niet op

★★★ Newbie

Sims 4 een paar maanden niet gespeel. Ik start het op en vraagt meteen voor een download (updates) te doen. Ik breng deze in orde en wacht geduldig af maar wanneer deze afgelopen zijn en ik op de game klik om te spelen geeft dit altijd hetzelfde: Sims 4 kan niet opgestart worden omdat dit spel al draait. Er staat ook een code onder: 

[ed35e0ea:29f00e76:00000000:18a1dd51]

 

Al geprobeerd om een paar keer te heropstarten en alle programma's op de achtergrond te sluiten maar niets helpt. 

 

Help? 

Bericht 1 van 3 (202 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Expert
Zorg dan dat je alle aangepaste inhoud ("modificaties") van De Sims 4 hebt ontdaan, om hiermee te starten, @SaCa2710.
Map van De Sims 4 hernoemen, deze zal in je "Documenten\Electronic Arts\" staan.
De cache van de Origin cliënt gaan leegmaken, zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Controleer ook nog even of De Sims 4 is bijgewerkt.
Hierna dien je De Sims 4 schoon te starten. Een spel van Origin start je eigenlijk alleen via de Origin cliënt en niet langer meer via hun eigen snelkoppeling op je Bureaublad.
Met een nieuw gemaakte of standaard Sim / huishouden ga je testen of het probleem is verholpen.


Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (199 Weergaven)
Highlighted

Re: Sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
Champion

@SaCa2710 In sommige gevallen wordt deze foutcode ook gegeven als je gebruik maakt van een verouderde versie van Origin. Als je ervoor hebt gekozen om Origin niet automatisch te laten updaten dan raad ik je aan dat alsnog te doen. Dat kan in Origin zelf. Klik daarvoor boven in de applicatie de naam Origin aan en kijk even of je bij Client-update de middelste optie het aangezet.

 

Het kan ook te maken hebben met de instelling van je antivirus software zorg ervoor dat je Origin en De Sims toegang geeft in je Firewall en je ransomware schild. Voor dat laatste kan je ook nog even in deze link kijken: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Hoe-los-ik-dit-op-Rode-kruizen-in-mijn-galerij/m-p/9972965#M7843

 

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (193 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help