Re: Sims 4 start niet meer op

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 start niet meer op

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo!

 

Bij mijn Origin staat automatisch updaten aan en net bij het openen kreeg Sims 4 dus een update. Nu kan ik Sims 4 niet meer openen, het verste dat ik kom, is dat ik het volgende scherm krijg. Als ik op productcode-optie klik, dan blijft hetzelfde scherm komen. Als ik op spel kopen druk, dan zegt hij wel dat ik hem al in mijn gamebibliotheek heb staan. Echter is de "spelen" knop daar niet actief meer. Ik speel op een macbook pro uit 2017, ik heb nooit eerder problemen gehad. Ik startte hem vaak op via de applicatie, maar dan krijg ik dus dit scherm en via Origin lukt dus ook niet. Help?

Bericht 1 van 4 (1.667 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 start niet meer op

Community Manager (retired)

Bedankt voor het antwoord. Ik vind dit erg merkwaardig omdat Origin Access puur alleen voor PC (Windows) is, wat ook de reden is van de foutmelding. Je weet zeker dat je dit altijd via Origin Access deed op dit account op de Mac en niet op een PC of toevallig met een ander account waar de Sims 4 ook op staat?

 

Ik zou je willen vragen om even contact te zoeken met onze helpdesk zodat ze het account erbij kunnen pakken en even goed kunnen kijken wat er nou precies aan de hand is. 

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor het plannen van een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis).

 

Of bel direct via één van de onderstaande nummers:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

We zijn open van maandag t/m vrijdag van 12:00 t/m 21:00. 

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (1.692 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 start niet meer op

Community Manager (retired)

Hey @ACrazyWarrior ,

 

Kan het kloppen dat je toevallig gebruik maakt van Origin Access? Speelde je voorheen ook altijd op de Mac of op een Windows PC/Laptop?

Neil.png
Bericht 2 van 4 (1.641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet meer op

★★ Novice

Hoi @EA_Neil!

 

Ja ik ben lid van origin access en ik speelde voorheen ook altijd op mijn macbook

Bericht 3 van 4 (1.634 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet meer op

Community Manager (retired)

Bedankt voor het antwoord. Ik vind dit erg merkwaardig omdat Origin Access puur alleen voor PC (Windows) is, wat ook de reden is van de foutmelding. Je weet zeker dat je dit altijd via Origin Access deed op dit account op de Mac en niet op een PC of toevallig met een ander account waar de Sims 4 ook op staat?

 

Ik zou je willen vragen om even contact te zoeken met onze helpdesk zodat ze het account erbij kunnen pakken en even goed kunnen kijken wat er nou precies aan de hand is. 

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor het plannen van een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis).

 

Of bel direct via één van de onderstaande nummers:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

We zijn open van maandag t/m vrijdag van 12:00 t/m 21:00. 

Neil.png
Bericht 4 van 4 (1.693 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help