Re: Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

★★★ Newbie

Mijn dochter kreeg het spel Sims 4 voor PC. 

We krijgen dit echter niet opgestart, ondanks we windows 10 hebben. 

 

We krijgen steeds de foutmelding: 

Er is een update vereist...

Blijkbaar zijn er problemen met windows 10 maar ik kan geen verzoek indienen.

 

Kan iemand helpen

Bedankt!

Bericht 1 van 8 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

[ Bewerkt ]
Champion

@LniCm  Als je een nieuwe versie van Origin nodig hebt dan kan je die gewoon hier downloaden zoals al eerder aangegeven. Zorg er daarnaast ook voor dat je de Windows versie die je gebruikt de nieuwste is en download ook de updates hiervoor. Bovendien kan je in het instellingen menu van Origin er voor kiezen om deze automatisch bij te laten werken.

 

Schermafbeelding 2020-12-27 103801.png

 

Klik daarvoor op Origin links bovenin en vervolgens op applicatie instellingen. Je ziet dan een soortgelijk menu als op het screenshot. Vink daarna bij client-update de optie aan zodat deze groen wordt.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 8 (546 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

★★★★★ Expert
Begin met de cache van de Origin cliënt eens leeg te maken, @LniCm: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat je bent verbonden met het internet en de Origin cliënt niet verhinderd wordt door andere software.
De laatste versie is te downloaden van: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (562 Weergaven)

Re: Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

[ Bewerkt ]
Champion

@LniCm  Als je een nieuwe versie van Origin nodig hebt dan kan je die gewoon hier downloaden zoals al eerder aangegeven. Zorg er daarnaast ook voor dat je de Windows versie die je gebruikt de nieuwste is en download ook de updates hiervoor. Bovendien kan je in het instellingen menu van Origin er voor kiezen om deze automatisch bij te laten werken.

 

Schermafbeelding 2020-12-27 103801.png

 

Klik daarvoor op Origin links bovenin en vervolgens op applicatie instellingen. Je ziet dan een soortgelijk menu als op het screenshot. Vink daarna bij client-update de optie aan zodat deze groen wordt.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 8 (547 Weergaven)

Re: Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

★★★ Newbie

De installatie is momenteel bezig. Bedankt! 

Bericht 4 van 8 (505 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

★★★ Newbie
@Trismagistos Bedankt!
Bericht 5 van 8 (504 Weergaven)

Re: Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Bedankt!
Bericht 6 van 8 (503 Weergaven)

Re: Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

Champion
@LniCm Graag gedaan!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 8 (500 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 op PC - installatie problemen Windows 10

★★★★★ Expert

Fijn dat we konden helpen, @LniCm!
Bericht 8 van 8 (444 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help