Sims 4 niet installeren

door e6cgmsw16bfl
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 niet installeren

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik kan Sims 4 niet installeren, hij zegt wel dat ik hem heb maar verder kan ik nergens op een 'installeer' knop drukken.

 

Bericht 1 van 7 (458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 niet installeren

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@RealSimmor0  schreef:
De Origin cliënt eens opnieuw starten, @e6cgmsw16bfl. Tevens zou je de computer ook eens opnieuw kunnen starten.
Nagaan dat je bent verbonden met het internet en de Origin cliënt niet gehinderd wordt met de internettoegang heeft.
De cache van de Origin cliënt eens leegmaken, bekijk hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Nagaan dat je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account. Indien mogelijk en bij voorkeur je volledige e-mail adres gebruiken, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies, in plaats van deze te typen.
Verlaag de instellingen bij "Gebruikersaccountbeheer, gebruik een bekabelde internetverbinding, tijdelijk je beveiligingssoftware uitschakelen en de Origin cliënt als Administrator starten.


Groetjes.


Nou, uiteindelijk een live chat kunnen starten door middel van een andere reden. Blijkbaar was Origin een beetje van slag omdat mijn Steam account er aan gekoppeld zat. Daar had ik Sims gerefund, waardoor Origin dus waarschijnlijk dacht dat ik Sims 4 niet meer in mijn bezit had ookal had ik die wel al op Origin zelf. Lang verhaal kort: Meneer heeft mijn Steam account ontkoppeld en na een paar minuten wachten kon ik de Sims weer downloaden. Probleem opgelost, bedankt voor uw hulp en tijd!

 

Aangepast door EA_Neil. Ik heb de extra quotes even weggehaald voor ruimte. Goed te horen dat alles weer werkt!

In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (420 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 niet installeren

★★★★★ Expert
De Origin cliënt eens opnieuw starten, @e6cgmsw16bfl. Tevens zou je de computer ook eens opnieuw kunnen starten.
Nagaan dat je bent verbonden met het internet en de Origin cliënt niet gehinderd wordt met de internettoegang heeft.
De cache van de Origin cliënt eens leegmaken, bekijk hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Nagaan dat je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account. Indien mogelijk en bij voorkeur je volledige e-mail adres gebruiken, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies, in plaats van deze te typen.
Verlaag de instellingen bij "Gebruikersaccountbeheer, gebruik een bekabelde internetverbinding, tijdelijk je beveiligingssoftware uitschakelen en de Origin cliënt als Administrator starten.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 niet installeren

★★★ Newbie

Dank voor uw antwoord. 

Heb allen geprobeerd, maar niks heeft gewerkt. Zou het kunnen dat Origin in de war is omdat ik hem van de week op Steam heb gekocht terwijl ik hem al op Origin heb staan. Ik heb een refund gekregen voor die op Steam maar misschien denkt Origin nu dat ik hem helemaal niet meer heb? 

Ik ga nu even opnieuw Origin installeren, misschien helpt dat,

Bericht 3 van 7 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 niet installeren

★★★ Newbie

Opnieuw installeren van Origin werkt ook niet. Kan ook niet op een andere manier contact leggen met Origin dan via deze weg.

Bericht 4 van 7 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 niet installeren

★★★ Newbie

Nou, uiteindelijk een live chat kunnen starten door middel van een andere reden. Blijkbaar was Origin een beetje van slag omdat mijn Steam account er aan gekoppeld zat. Daar had ik Sims gerefund, waardoor Origin dus waarschijnlijk dacht dat ik Sims 4 niet meer in mijn bezit had ookal had ik die wel al op Origin zelf. Lang verhaal kort: Meneer heeft mijn Steam account ontkoppeld en na een paar minuten wachten kon ik de Sims weer downloaden. Probleem opgelost, bedankt voor uw hulp en tijd!

Bericht 5 van 7 (420 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 niet installeren

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@RealSimmor0  schreef:
De Origin cliënt eens opnieuw starten, @e6cgmsw16bfl. Tevens zou je de computer ook eens opnieuw kunnen starten.
Nagaan dat je bent verbonden met het internet en de Origin cliënt niet gehinderd wordt met de internettoegang heeft.
De cache van de Origin cliënt eens leegmaken, bekijk hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Nagaan dat je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account. Indien mogelijk en bij voorkeur je volledige e-mail adres gebruiken, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies, in plaats van deze te typen.
Verlaag de instellingen bij "Gebruikersaccountbeheer, gebruik een bekabelde internetverbinding, tijdelijk je beveiligingssoftware uitschakelen en de Origin cliënt als Administrator starten.


Groetjes.


Nou, uiteindelijk een live chat kunnen starten door middel van een andere reden. Blijkbaar was Origin een beetje van slag omdat mijn Steam account er aan gekoppeld zat. Daar had ik Sims gerefund, waardoor Origin dus waarschijnlijk dacht dat ik Sims 4 niet meer in mijn bezit had ookal had ik die wel al op Origin zelf. Lang verhaal kort: Meneer heeft mijn Steam account ontkoppeld en na een paar minuten wachten kon ik de Sims weer downloaden. Probleem opgelost, bedankt voor uw hulp en tijd!

 

Aangepast door EA_Neil. Ik heb de extra quotes even weggehaald voor ruimte. Goed te horen dat alles weer werkt!

Bericht 6 van 7 (421 Weergaven)

Re: Sims 4 niet installeren

★★★★★ Expert

Fijn om te vernemen dat je weer De Sims 4 kan spelen, @e6cgmsw16bfl.
Bericht 7 van 7 (376 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help