Re: Sims 4 loopt vast

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 loopt vast

★ Novice

dag sims 4 werkt niet als ik de cd s wil instaleren dus voerde ik de productcode in in origin en downloade die de downloadversie maar deze wil nu ni opstarten want die zegt steeds origin niet loopt zie bijgevoegde printscreen wat moet ik doen en wat nu met de 2 cd s van sims 4

Bericht 1 van 2 (1.658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 loopt vast

EA SPORTS FC Team

Dag @anaisje2009,

 

Soms geeft De Sims 4 een probleem wanneer je het spel probeert te installeren via de CDs. De oplossing hiervoor is het spel van jouw computer te verwijderen en het spel downloaden en installeren via Origin.

 

Je kunt het spel via Windows verwijderen door op het tandwieltje te drukken wanneer je op het Windows logo klikt in het de startbalk en te kiezen voor Apps. Daarna kan je Origin opstarten, naar de gamebibliotheek gaan, op De Sims 4 klikken en te kiezen voor Downloaden.

 

Hierna kan je De Sims 4 probleemloos spelen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.735 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 loopt vast

EA SPORTS FC Team

Dag @anaisje2009,

 

Soms geeft De Sims 4 een probleem wanneer je het spel probeert te installeren via de CDs. De oplossing hiervoor is het spel van jouw computer te verwijderen en het spel downloaden en installeren via Origin.

 

Je kunt het spel via Windows verwijderen door op het tandwieltje te drukken wanneer je op het Windows logo klikt in het de startbalk en te kiezen voor Apps. Daarna kan je Origin opstarten, naar de gamebibliotheek gaan, op De Sims 4 klikken en te kiezen voor Downloaden.

 

Hierna kan je De Sims 4 probleemloos spelen. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.736 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help