Re: Sims 4 loopt vast

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 loopt vast

★ Novice
Ik heb gister de Sims 4 gekocht. Na het installeren heb ik het een paar uur zonder problemen gespeeld totdat ie vastliep. Als ik m nu opstart loopt ie elke keer binnen 5 minuten vast. Het beeld blijft stilstaan ik kan de muis niet bewegen en het geluid gaat raar doen. En sit gebeurt nu elke keer als ik t spel probeer te spelen. Ik heb het spel gerepareerd en de nieuwste update is gedownload. Verder heb ik een back-up gemaakt en het spel gereset maar dit werkt allemaal niet. Wat kan ik nu doen?
Bericht 1 van 7 (725 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 loopt vast

EA SPORTS FC Team

@bananne1 Mijn excuses, ik heb jouw bericht compleet gemist en ga het gelijk voor je nakijken!

 

Ik kan niets vreemds vinden in jouw DxDiag, de drivers van jouw videokaart zijn mogelijk wat ouder en je kunt proberen om deze te updaten

 

- Verder kun je ook proberen om een nieuw administrator account aan te maken op Windows en daarmee De Sims 4 op te starten.

- Verwijder de cache bestanden van Origin

- Voer een Schone Start van Windows uit

 

Laat even weten of dit heeft geholpen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 7 van 7 (727 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 loopt vast

EA SPORTS FC Team

Probeer de instellingen aan te passen van De Sims 4 naar venstermodus. Dit doe je door in Origin op De Sims 4 te klikken met de rechtermuisknop en te kiezen voor Speleigenschappen, klik vervolgens op Geavanceerde startopties, typ -W en klik op Sla op. 

 

Start hierna De Sims 4 weer op. 

Jason.png
Bericht 2 van 7 (721 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast

[ Bewerkt ]
★ Novice
Helaas. Na een minuut of 5 loopt ie weer vast. Is er nog iets wat ik kan proberen?
Bericht 3 van 7 (718 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast

EA SPORTS FC Team

Zou je voor mij een DxDiag willen plaatsen zodat ik dit verder kan onderzoeken?

Jason.png
Bericht 4 van 7 (714 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast

★ Novice

Hierbij de DxDiag waar u om vroeg. Hopelijk kunt u mij uit de brand helpen.

Bericht 5 van 7 (696 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast

★ Novice
Weet u al wat ik kan doen?
Bericht 6 van 7 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast

EA SPORTS FC Team

@bananne1 Mijn excuses, ik heb jouw bericht compleet gemist en ga het gelijk voor je nakijken!

 

Ik kan niets vreemds vinden in jouw DxDiag, de drivers van jouw videokaart zijn mogelijk wat ouder en je kunt proberen om deze te updaten

 

- Verder kun je ook proberen om een nieuw administrator account aan te maken op Windows en daarmee De Sims 4 op te starten.

- Verwijder de cache bestanden van Origin

- Voer een Schone Start van Windows uit

 

Laat even weten of dit heeft geholpen. 

Jason.png
Bericht 7 van 7 (728 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help