Sims 4 landelijk leven download niet

door Felieslovely
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Novice

Hallo,

 

Donderdag had ik mijn code ingevuld voor 7 uur. Hij kon toen nog niet dowloaden. Nu kan hij nog steeds niet gedownload worden en ik kan ook de code niet meer opnieuw invullen.

 

Op het spel zelf staat dat ik hem in bezit heb, landelijk leven. En ik heb de wereld open, hier kan ik alleen niet in omdat het nog gedownload moet worden..

 

Ik heb alles al geprobeerd. Van in en uit loggen tot cache legen... Iemand een idee?

Bericht 1 van 24 (587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Champion

@Felieslovely Heb je  het al eens geprobeerd met de EA-Desktop app? De ze kun je hier downloaden. Open bèta van de EA-app In sommige gevallen kan je via die app het uitbreidingspakket wel downloaden. Als je het hebt geïnstalleerd zal je wel even moeten uitloggen uit de Origin App. Log daarna in met dezelfde gegevens op de Desktop App. Kijk even of je de opdracht krijgt om te downloaden. (Dat zie je links onderin) Controleer ook dan even of je in de map: \Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4  een map ziet met de naam EP11.

 

Zou je willen laten weten of het daarmee wel lukt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 8 van 24 (548 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★★★ Expert
Dit blijkt een probleem te zijn dat meerdere spelers hebben, @Felieslovely.

Productcodes kan je maar 1 keer gebruiken. Na hun registratie blijven de productcodes gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee deze zijn geregistreerd. Tweedehands of gekregen producten zijn onmogelijk nog eens te gebruiken, ook niet op een nieuw aangemaakte Origin / EA account.

Deze uitbreiding kan je pas gebruiken wanneer de datum en tijd van het uitbrengen aan de beurt is gekomen.

Herstart de Origin cliënt.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Je helemaal afmelden bij de Origin cliënt en daarna de Origin cliënt helemaal afsluiten. Vervolgens een paar minuten wachten. Dan kan je de Origin cliënt ook weer starten. Ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account, als daarom gevraagd wordt.
De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.
Gebruik een bekabelde internetverbinding wordt aangeraden.
Overige, onnodige openstaande software helemaal afsluiten, want het is mogelijk dat deze het downloaden en installeren kunnen tegenwerken / tegenhouden. Sommige beveiligingssoftware kunnen dat onbedoeld doen.
De computer herstarten, als je dat nog niet hebt gedaan.
Verlaag de instellingen van de "Gebruikersaccountbeheer" en start de Origin cliënt als een Administrator.

Download en installeer de laatste versie van de Origin cliënt al vanaf hier: http://www.dm.origin.com/download
Mogelijk dien je eerst nog alle huidige versies van de Origin cliënt helemaal en handmatig te verwijderen.
De Origin cliënt en de spellen van Origin zullen lokaal geïnstalleerd worden. Bewaar hun gegevens ook lokaal.

Voor het gebruik van aanvullende inhoud, is het basisspel benodigd en dient ook zijn geregistreerd op dezelfde Origin / EA account.

De betaling is dan helemaal verwerkt bij je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Groetjes.
Bericht 2 van 24 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Community Manager (retired)

Hey @Felieslovely ,

 

Kun je een kijkje nemen of de stappen op deze discussie helpen om het werkende te krijgen? 

 

Zo niet, wil ik je vragen even contact op te zoeken met onze helpdesk zodat ze samen met jou een kijkje kunnen nemen naar het account zelf.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 24 (577 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Novice

Ik heb alles al geprobeerd. Behalve om origin helemaal te verwijderen. Gaan mijn spellen hierdoor verloren? Ik heb deze spelen namelijk niet via origin zelf gekocht maar via gamesync.

Bericht 4 van 24 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★★★ Expert
Deze gekochte producten van Origin zitten vastgekoppeld aan jouw EA / Origin account, niet dus op je computer, @Felieslovely.

Groetjes.
Bericht 5 van 24 (570 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Champion

@Felieslovely Toch nog even een vraagje. Speel je op een Windows pc of met een Mac? Het kan soms ook liggen aan het systeem waar je mee speelt.

Alvast bedankt voor je reactie.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 24 (561 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

@Trismagistos  Ik speel met Windows. Maar heb hier nooit problemen mee gehad. Alleen dat hij nu niet uit zichzelf download omdat ik de code al had ingevoerd voordat het spel uitkwam

Bericht 7 van 24 (557 Weergaven)

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Champion

@Felieslovely Heb je  het al eens geprobeerd met de EA-Desktop app? De ze kun je hier downloaden. Open bèta van de EA-app In sommige gevallen kan je via die app het uitbreidingspakket wel downloaden. Als je het hebt geïnstalleerd zal je wel even moeten uitloggen uit de Origin App. Log daarna in met dezelfde gegevens op de Desktop App. Kijk even of je de opdracht krijgt om te downloaden. (Dat zie je links onderin) Controleer ook dan even of je in de map: \Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4  een map ziet met de naam EP11.

 

Zou je willen laten weten of het daarmee wel lukt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 24 (549 Weergaven)

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Community Manager (retired)
@Felieslovely,

In principe maakt het niet erg uit waar je de code vandaan hebt als deze verder wel geaccepteerd werd als de juiste code. Het kan zeker geen kwaad Origin opnieuw te installeren (verwijdert geen spellen) en het spel te repareren.

Het kan ook geen kwaad als niks werkt even contact te zoeken met onze helpdesk mocht het alsnog een code probleem zijn.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 24 (545 Weergaven)

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Novice

@Trismagistos Op de EA app staat landelijk leven (cottage living) er niet eens tussen. Ook niet om hem aan te schaffen.. Ik ga proberen om origin opnieuw te downloaden

Bericht 10 van 24 (517 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help